وان پلاس واچ ۲ رونمایی شد؛ رقیب ساعت‌های سامسونگ و شیائومی با شارژدهی ۱۰۰ ساعته

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ در دستان یک شخص درحال ورزش کردن
ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ با سیستم‌عامل Wear OS و شارژدهی مناسب رونمایی شد.
تبلیغات

وان پلاس OnePlus Watch 2 را به‌عنوان اولین ساعت هوشمندش رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل Wear OS بهره می‌برد و شارژدهی مناسبی دارد.

با اینکه عمر باتری ساعت‌های هوشمند مانند پیکسل واچ ۲ با هربار شارژ به‌سختی به ۲۴ ساعت می‌رسد‌، وان پلاس ادعا می‌کند که واچ ۲ می‌تواند ۱۰۰ ساعت یا بیش‌ از ۴ روز کامل شارژدهی کند؛ ادعایی که در‌صورت صحت می‌تواند آن را وارد فهرست بهترین ساعت های هوشمند کند.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ در د دو رنگ مختلف از نمای جلو

برای رسیدن به شارژدهی ۱۰۰ ساعته، ساعت هوشمند وان پلاس دو سیستم‌عامل مجزا را اجرا می‌کند. Wear OS 4 کارهای اصلی مانند اجرای اپلیکیشن‌ها و واچ فیس‌ها را کنترل می‌کند؛ در‌حالی‌که RTOS که با پردازنده‌ی ثانویه کار می‌کند، کارهای سبک‌تر را انجام می‌دهد.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ نمایش حالت دوندگی
ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ نمایش حالت اسکی
ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ نمایش حالت تنیس

حالت هوشمند به ساعت اجازه می‌دهد تا بدون اینکه کاربر متوجه شود، بین دو سیستم‌عامل و دو پردازنده‌ی خود سوییچ کند. وان پلاس واچ ۲ از دو پردازنده‌ی اسنپدراگون W5 نسل ۱ و پردازنده‌ی BES 2700 MCU بهره می‌گیرد.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ رنگ مشکی از نمای جلو
ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ رنگ سبز روشن از نمای جلو

نیروبخش وان پلاس واچ ۲ باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که طبق ادعای وان پلاس، با شارژر مغناطیسی ۷٫۵ وات در ۶۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود. صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی اولد وان پلاس واچ ۲ با شیشه‌ی یاقوت کبود پوشیده شده است. شاسی ساعت از فولاد ضد‌زنگ ساخته شده و از گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری) بهره می‌برد.

وان پلاس واچ ۲ از اپلیکیشن OHealth برای جفت‌شدن با دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند. این اپلیکیشن افزون‌بر ابزارهای مدیریتی برای ساعت، اطلاعات سلامت کاربر را ثبت می‌کند.

واچ ۲ بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ازطریق اتصال به Health Connect اندروید اطلاعات را با دیگر اپلیکیشن‌های سلامت‌محور همگام‌سازی کند.

قیمت ساعت هوشمند جدید وان پلاس از ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود و خریداران می‌توانند از امروز آن را با پرداخت ۵۰ دلار پیش‌خرید کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات