نوکیا زنده است؛ رونمایی مدل جدید گوشی Nokia G42

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوکیا G42 در دست یک زن
نسخه‌ی جدید گوشی نوکیا G42 با قیمت ارزان‌تر از مدل قبلی رونمایی شد.
تبلیغات

نوکیا از کانفیگ جدید گوشی G42 5G با رم چهار گیگابایتی در هند رونمایی کرد. گوشی یادشده در هند با دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم هشت گیگابایتی در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) معرفی شده بود. قیمت گوشی در این دو کانفیگ به ترتیب ۱۵۲ دلار و ۲۰۵ دلار است.

قیمت گوشی نوکیا در کانفیگ جدید با دو گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۲۰ دلار است که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های 5G در بازار محسوب می‌شود.

پنل پشتی گوشی نوکیا G42 5G در رنگ بنفش و نمایش قیمت و اطلاعات در سمت چپ

گوشی جدید نوکیا در رنگ‌های ارغوانی و خاکستری عرضه می‌شود و در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) در هند در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نوکیا G42 از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت جانبی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ وات بهره می‌برد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، مجموعه‌دوربین‌های گوشی اقتصادی نوکیا را تشکیل می‌دهند.

نوکیا G42 5G اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند اما به‌روزرسانی اندروید ۱۴ برای آن منتشر شده است و احتمالا اندروید ۱۵ را نیز دریافت خواهد کرد. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از NFC و دو اسپیکر از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات