خداحافظی نوکیا از بازار موبایل رسماً تکذیب شد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
لوگو جدید ۲۰۲۳ نوکیا Nokia پس زمینه رنگی
برند HMD در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تکذیب شایعه‌ها گفت که به تولید گوشی‌های نوکیا ادامه می‌دهد.
تبلیغات

HMD Global برندی است که در سال‌های اخیر مشغول تولید گوشی نوکیا بوده است. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ری‌برند گسترده خبر داد و گفت ازاین‌پس عبارت HMD مخفف Human Mobile Devices خواهد بود.

در هفته‌های اخیر، گفته می‌شد HMD می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ صرفاً گوشی‌هایی با برند اختصاصی خودش عرضه کند تا پایان رسمی نوکیا در بازار موبایل رقم بخورد. با‌این‌حال، بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید HMD به‌صراحت اعلام می‌کند «دستگاه نمادین نوکیا در راه است». بدین‌ترتیب، فعلاً نوکیا از بازار موبایل خارج نمی‌شود. در بیانیه‌ی مطبوعاتی اچ‌ام‌دی، ۱۴ بار به نام نوکیا اشاره شده است.

در بیانیه‌ی HMD، آمده است که امسال شاهد عرضه‌ی «دستگاه‌هایی اورجینال» با برند این شرکت خواهیم بود و تلاش برای تولید گوشی با برند نوکیا نیز ادامه خواهد یافت. HMD می‌خواهد دستگاه‌هایی بسازد که مقرون‌به‌صرفه، زیبا، خواستنی و تعمیرپذیر هستند.

تابستان امسال، HMD قرار است موبایلی را عرضه کند که مراحل مورد‌نیاز برای تعمیر نمایشگرش به‌طرز چشمگیری کمتر از سایر گوشی‌ها خواهد بود. این شرکت سال گذشته‌ی میلادی گوشی نوکیا G22 را با تمرکز ویژه بر تعمیرپذیری عرضه کرد.

فعلاً اطلاعات دقیقی از مدل جدید گوشی نوکیا نمی‌دانیم. قیمت گوشی نوکیا در سال‌های اخیر همواره در سطح منطقی بوده است؛ به‌همین‌دلیل، انتظار داریم قیمت گوشی جدید این برند نیز مقرون‌به‌صرفه باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات