این گوشی میان رده «حرفه‌ای» ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
چهار عدد گوشی ویوو V30 Pro در کنار یکدیگر
گوشی جدید ویوو همراه با پردازنده‌ی مدیاتک و با تمرکز بر دوربین معرفی شد.
تبلیغات

گوشی ویوو V30 پرو حدود چهار هفته پس از ویوو V30 و با تمرکز بر بخش دوربین برای بازار‌های بین‌المللی رونمایی شد.

طبق بیانیه‌ی رسمی ویوو، گوشی ویوو مدل V30 پرو به پردازنده‌ی چهار نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است. پردازنده‌ی نام‌برده از اسنپدراگون ۷ نسل ۳ استفاده‌شده در ویوو V30 قدرت بیشتری دارد.

دوربین ویوو V30 پرو به‌کمک شرکت آلمانی زایس ساخته شده است؛ شرکتی که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین برند‌ها در حوزه‌ی اپتیک و ساخت لنز به‌شمار می‌رود. همکاری بین‌المللی ویوو ویژگی‌هایی نظیر Natural Color و Border Watermark و Zeiss Style Portrait را برای دوربین گوشی یادشده به‌ارمغان آورده است.

دوربین‌های گوشی ویوو V30 پرو
گوشی ویوو V30 پرو در رنگ آبی آسمانی
گوشی ویوو V30 پرو از نمای کناری

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ویوو V30 پرو را دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌‌عریض و تله‌فوتو (زوم اپتیکال دو‌برابری) همراهی می‌کنند. این گوشی دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و به‌منظور نورپردازی ملایم‌تر پرتره‌ها در مکان‌های تاریک، در بخش پشتی آن یک فلاش LED مستطیلی‌شکل به‌نام Aura Light قرار داده شده است.

ویوو V30 پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد ۱۰ بیتی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲٬۸۰۰ نیت می‌رسد.

جدید‌ترین گوشی ویوو به‌صورت جهانی عرضه می‌شود و به رابط کاربری FunTouchOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

ویوو V30 پرو با وجود استفاده از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، یکی از بهترین گوشی ها درزمینه‌ی ضخامت محسوب می‌شود و باریک‌ترین گوشی ویوو در بازار‌های بین‌المللی به‌حساب می‌آید.

قیمت گوشی ویوو V30 پرو هنوز مشخص نشده است و باید دید که این محصول در بین بهترین گوشی های میان رده قرار می‌گیرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات