اولین عکس واقعی از گلکسی A35 لو رفت؛ میان رده جذاب برای ایرانی‌ها

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشت و جلوی گلکسی A35
جدیدترین عکس گلکسی A35 از وجود طراحی Key Island در آن خبر می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ که با معرفی سری گلکسی S24 توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود، اکنون برای رونمایی گلکسی A35 و گلکسی A55 آماده می‌شود. به‌احتمال زیاد گلکسی A35 کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد.

طبق تصویر منتشرشده‌ی آژانس تحقیقات رادیویی کره، گوشی سامسونگ گلکسی A35 ازلحاظ ظاهری مشابه گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 است و از پنل پشتی تخت و دوربین‌های دایره‌ای شکل بیرون‌زده از بدنه بهره می‌برد.

اولین تصویر رسمی گلکسی A35 با رنگ سیاه

طراحی موسوم به Key Island که برای اولین‌بار در گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 به‌نمایش گذاشته شده بود، در گلکسی A35 نیز وجود دارد. این یعنی فریم دستگاه طراحی تخت دارد؛ اما در بخش دکمه‌ها بیرون زده است. زبان طراحی جدید سری A هویت جدیدی به این خانواده می‌بخشد و تشخیص آن‌ها را از گوشی‌هایی نظیر گلکسی S24 پلاس و گلکسی S23 FE آسان‌تر می‌کند.

طبق شایعات قبلی، جدیدترین میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ و حداقل ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. تراشه‌ی یادشده چهار هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی دارد و به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MP5 مجهز شده است.

گلکسی A35 با رابط‌ کاربری One UI 6.1 و اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری گلکسی S24 به این گوشی راه خواهد یافت.

از قیمت گوشی گلکسی A35 اطلاعات دقیقی در‌دسترس نیست؛ اما احتمالاً گوشی یادشده در دسته‌ی بهترین گوشی های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات