شیائومی ۱۴ برای هجوم به بازار بین‌المللی آماده می‌شود‎

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت گوشی شیائومی 14 پرو در بخش محصولات زومیت
شیائومی با عرضه‌ی جدیدترین پرچمدارانش در بازارهای بین‌المللی، به رقیبی جدی‌تر برای بزرگان تبدیل می‌شود.
تبلیغات

شیائومی در دوران هیجان‌انگیزی به سر می‌برد و توانسته است ۲۰۲۴ را پرقدرت آغاز کند. این غول چینی با معرفی گوشی‌های پرتعداد و یکی از مورد انتظارترین محصولات خود یعنی خودرو‌ های الکتریکی ‌SU7 و SU7 MAX تا حد زیادی خودنمایی کرده است. ظاهراً شیائومی در حال آماده‌ شدن برای عرضه‌ی جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی سری شیائومی ۱۴ به صورت جهانی در MWC 2024 (کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴) است.

لی جون، بنیان‌گذار و مدیر‌عامل شیائومی، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد مدل‌های پرچمدار جدید گوشی شیائومی روز ۲۵ فوریه (۶ اسفند)، به صورت جهانی رونمایی می‌شوند.

سری جدید پرچمدارهای شیائومی شامل گوشی شیائومی ۱۴، گوشی شیائومی ۱۴ پرو و گوشی شیائومی ۱۴ اولترا است. قیمت گوشی شیائومی مدل‌های ۱۴ و ۱۴ پرو در اروپا بیشتر از چین خواهد بود.

شیائومی ۱۴ اولترا، بهترین گوشی شیائومی تاکنون، مثل برادران کوچک‌تر خود دارای جدیدترین و بهترین تراشه‌ی اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. شیائومی قبلاً اعلام کرده است که هر سه گوشی جدیدش از دوربین تقویت‌شده توسط برند لایکا استفاده می‌کنند.

علاوه‌بر‌ این؛ شیائومی ۱۴ اولترا دارای صفحه‌نمایش اولد با نام تجاری AMOLED از نوع LTPO با وضوح 2K است و درست مانند برادر کوچک‌ترش یعنی ۱۴ پرو دارای رم تا ۱۶ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ است.

در‌حال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد شیائومی ۱۴ اولترا وجود ندارد، به جز مواردی در رابطه با طراحی آن که از طریق چند عکس به بیرون درز کرده است. با نزدیک شدن به زمان عرضه، شاهد افشای اطلاعات بیشتر مثل قیمت گوشی یا رونمایی رسمی از سوی غول چینی خواهیم بود.

سری شیائومی ۱۴ مجوزهایی را برای بازار‌های اتحادیه‌ی ‌اروپا و هند دریافت کرده‌ و همچنین برخی از مشخصات صفحه‌نمایش آن از سوی شرکت TUV Rheinland تأیید شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات