واکنش اپل به افت فروش آیفون: تخفیف چشمگیر گوشی در بازار چین

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
iOS 17 روی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
افت فروش خانواده‌ی آیفون ۱۵ در چین، اپل را وادار به ارائه‌ی تخفیف برای محصولات خود کرده است.
تبلیغات

محصولات مصرفی همواره با تخفیف‌های هیجان‌انگیزی در جشن سال نو چین به فروش می‌رسند و حتی خود اپل نیز در اقدامی کم‌سابقه، از چند هفته پیش با ارائه‌ی تخفیف‌ به برندهای دیگر پیوسته است.

آمار نشان می‌دهد فروش گوشی آیفون در چین افت محسوسی داشته است و احتمالاً در سال ۲۰۲۴ نیز شرایط برای کوپرتینویی‌ها تغییری نکند. اپل شماری از بهترین گوشی های بازار را می‌سازد و هم‌اکنون رتبه‌ی اول بازار موبایل چین را در اختیار دارد؛ اما می‌خواهد با ارائه‌ی تخفیف، نتیجه‌‌ی بهتری از آمار خرید گوشی آیفون به دست آورد.

خرده‌فروشی جِی‌دی (Jingdong) در چین فروش ویژه‌ی گوشی آیفون ۱۵ را شروع کرده است. شعب جی‌دی، مدل پایه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ را با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسانند. این قیمت، تخفیفِ دیوانه‌وار ۱۹۰ دلاری برای یک گوشی رده بالا است که تنها چهار ماه از عمر آن می‌گذرد.

خریداران می‌توانند به مدت دو ماه از نسخه‌ی آزمایشی رایگان اپل موزیک بهره ببرند. هر دو پیشنهاد تخفیف و اشتراک استریم تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهند بود.

آیفون ۱۵ برای کاربرانی که از آیفون‌های غیر 5G، مانند گوشی آیفون ۱۱ و مدل‌های قدیمی‌تر استفاده‌ می‌کنند، یک ارتقاء چشمگیر محسوب می‌شود. مصرف‌کنندگان علاوه بر اینترنت سریع‌تر، دوربین و نمایشگر بهتر، تراشه‌ی قوی‌تر و درگاه USB-C را نیز دریافت می‌کنند.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس درست مانند پیشینیان خود در رنگ‌های متنوع فروخته می‌شوند. مدل جدید برخلاف مدل‌های قبلی، دارای بدنه‌ی مات و رنگ‌های روشن‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات