بیکسبی در کنار گلکسی AI به حیاتش ادامه می‌دهد

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی S24 اولترا در حال نمایش نقشه
سامسونگ اعلام کرده که قرار نیست با آمدن Galaxy AI، بیکسبی از بین برود.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy AI پایان استفاده از بیکسبی، دستیار صوتی سابق گوشی سامسونگ نخواهد بود و این ابزار در کنار دستیار هوش مصنوعی جدید به حیات خود ادامه خواهد داد.

غول فناوری کره‌ای، Galaxy AI را به‌طور کامل در مراسم گلکسی آنپکد امروز معرفی و از آن به‌عنوان ابزار ورود به عصر گوشی‌های هوش مصنوعی یاد کرد.

دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ که از گوگل کلاد و مدل زبانی جمنای پرو قدرت گرفته، قرار است انواعی از کاربردها، از پاسخ دادن به سوالات تا ویرایش تصاویر، خلاصه کردن متن‌ها و خلاقیت بدون محدودیت را برای کاربران گلکسی S24 فراهم کند.

اکنون که Galaxy AI از راه رسیده، نقش بیکسبی کاملاً کم‌رنگ شده و احتمالاً بهتر است که در این نقطه از بین برود، اما سامسونگ از این کار خودداری کرده می‌کند.

وقتی در نشست مطبوعاتی درباره‌ی آینده‌ی بیکسبی سوال شد، سامسونگ اعلام کرد که بیکسبی هنوز فعال است و با Galaxy AI هم‌زیستی خواهد داشت و حتی به توسعه‌ی خود ادامه می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید که می‌توان بیکسبی را به‌عنوان جزئی از دستیار هوش مصنوعی جدید در نظر گرفت. کره‌ای‌ها در جریان نمایشگاه CES نیز اعلام کردند که هوش مصنوعی نقش محوری در همکاری SmartThings و بیکسبی ایفا خواهد کرد. به عنوان مثال، بیکسبی اکنون می‌تواند به‌طور خودکار دستورات را بسته به مکان کاربر و فعالیت‌هایی که در حال انجام آن‌ها است، به دستگاه‌های مناسب‌تر هدایت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات