رابط کاربری One UI 6.1 در اختیار کدام دستگاه‌ها قرار می‌گیرد؟

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra مدل سبز در دست با گلکسی واچ
با معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ، گوشی‌های دیگری که رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد، مشخص شدند.
تبلیغات

در جریان مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴، سامسونگ از سه گوشی پرچمدار گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد و قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها را با One UI 6.1 به نمایش گذاشت.

رابط کاربری One UI 6.1 که نسخه‌ی سفارشی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ محسوب می‌شود، در ابتدا ازطریق گلکسی S24 در دسترس قرار می‌گیرد و سپس وارد سایر مدل‌های گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ خواهد شد.

سامسونگ تایید کرده است که چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی معرفی‌شده با سری گلکسی S24، برای دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز منتشر خواهند شد: «بسیاری از ویژگی‌های گلکسی AI معرفی‌شده در گلکسی اس ۲۴، در مدل‌های قبلی از جمله سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی تب S9 تا نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ پشتیبانی خواهد شد.»

براساس این بیانیه اکنون می‌دانیم که گلکسی AI در انحصار سری گلکسی S24 باقی نخواهد ماند و به‌زودی در مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌ و تبلت‌ سامسونگ در دسترس خواهد بود. سامسونگ تأیید کرده است که دستگاه‌های ذکرشده در صف اول دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1 در نیمه‌ی اول سال جاری هستند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید باعث می‌شوند بهترین گوشی‌‌ های سامسونگ به بهترین گوشی‌های بازار تبدیل شوند و در فاصله‌ی قابل توجهی از رقبای خود قرار بگیرند.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به‌ترتیب در کانفیگ پایه ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات