در غیاب اپل، میزو هم به بازار گوشی‌های تاشدنی وارد می‌شود

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگر داخلی گوشی تاشدنی شیائومی در دست
طبق گزارشی جدید، شرکت میزو خود را برای ورود به بازار گوشی‌های تاشدنی آماده می‌کند.
تبلیغات

میزو در حال آماده‌شدن برای ورود به بازار گوشی‌های تاشدنی است. به‌گزارش اسمارت پیکاچو، میزو پروژه‌ای را برای توسعه‌ی اولین گوشی تاشو راه‌اندازی کرده است که انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

شایعه‌ی ورود میزو به بازار تاشدنی‌ها در حالی منتشر می‌شود که اپل همچنان در این حوزه غایب است. رقبای اصلی اپل مثل سامسونگ و شیائومی مدت‌ها است که تولید گوشی تاشدنی را شروع کرده‌اند و اولین گوشی آیفون تاشدنی احتمالا به‌ این‌ زودی‌‌ها از راه نخواهد رسید.

جزئیات اصلی درباره‌ی مدل تاشدنی گوشی میزو هنوز در دست نیست؛ اما می‌توان حدس زد که این گوشی تاشدنی طراحی کتابی و نمایشگر ۸ اینچی خواهد داشت. با گذشت زمان، مشخص خواهد شد که آیا میزو توانایی رقابت در بازار رقابتی گوشی‌های تاشدنی را دارد یا خیر.

میزو روی گوشی میزو ۲۱ پرو نیز کار می‌کند که گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را دریافت کرده است. این نشان می‌دهد تاریخ عرضه‌ی گوشی یادشده نزدیک است.

مشخصات میزو ۲۱ پرو هنوز تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر بزرگ‌تر از نسخه‌ی قبلی (یعنی گوشی میزو ۲۱) با وضوح 2K، باتری بزرگ‌تر (احتمالاً ۵٬۰۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی) با شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و به یک دوربین تله‌فوتو مجهز باشد.

تاریخ عرضه‌‌ی رسمی میزو ۲۱ پرو در چین و قیمت گوشی هنوز مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود این گوشی پرچم‌دار در ژانویه ۲۰۲۴ (دی و بهمن) راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات