این گوشی حاشیه‌هایی باریک‌تر از آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی میزو ۲۱
شرکت میزو تصویر جدیدی از سری گوشی‌های میزو ۲۱ منتشر کرده است که جزئیات طراحی شگفت‌انگیز این خانواده را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

پیش‌فروش سری گوشی‌های Meizu 21 از امروز در چین آغاز شد. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی‌ها در دست نیست، شرکت میزو پوستری جدید از آن‌ها منتشر کرده است که جزئیات طراحی‌شان را نشان می‌دهد.

مقایسه حاشیه‌های میزو و آیفون

گوشی Meizu 21 به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی سامسونگ با حاشیه‌های متقارن ۱٫۷۴ میلی‌متری از هر چهار طرف مجهز خواهد بود. این در حالی است که گوشی آیفون ۱۵ پرو مدتی پیش با حاشیه‌های متقارن ۱٫۷۵ میلی‌متری معرفی شد و گوشی شیائومی ۱۴ حاشیه پایینی ۱٫۷۱ میلی‌متری داشت. حاشیه‌های قسمت بالا و کناری شیائومی ۱۴ نیز ۱٫۶۱ میلی‌متری هستند؛ اما تقارن را رعایت نمی‌کنند.

اندازه‌ی دقیق صفحه‌نمایش میزو ۲۱ پرو هنوز مشخص نیست؛ اما شایعات از نمایشگری ۶٫۷ اینچی خبر می‌دهند. میزو ۲۱ از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی و میزو ۲۱ پرو از باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی بهره خواهند برد. هنوز نمی‌دانیم که نسخه‌ی پرو قابلیت شارژ بی‌سیم را ارائه می‌دهد یا خیر.

علاوه‌براین، دو مدل استاندارد و پرو میزو به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد. دوربین اصلی هر دو گوشی ۵۰ مگاپیکسلی و با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال همراه خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود میزو ۲۱ از دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو و میزو ۲۱ پرو از دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی بهره ببرند.

احتمالاً هر دو گوشی به‌طور پیش‌فرض با Flyme 10 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ و فلاش LED حلقه‌ایِ RGB در پشت گوشی دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت. مشخصات این دو گوشی قدرتمند به‌‌نظر می‌رسند و انتظار می‌روند افراد زیادی در چین مشتاق خرید گوشی Meizu 21 و Meizu 21 pro باشند.

نسل قبلی این سری گوشی میزو ۲۰ و گوشی میزو ۲۰ پرو بودند که با پردانده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شدند. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم قیمت گوشی میزو درمقایسه‌با قبل تغییر خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات