گلکسی F23 سامسونگ اندروید ۱۴ را دریافت کرد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی F23
پس از انتشار نسخه‌ی بتای One UI 6 برای گلکسی F23، حالا سامسونگ نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۴ را برای این گوشی در هند منتشر کرده است.
تبلیغات

سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را برای گلکسی F23 5G در هند منتشر کرد. با این حال، به‌روزرسانی پایدار در حال حاضر تنها برای آن دسته از گوشی‌هایی در دسترس است که نسخه‌ی بتای One UI 6 را نصب کرده بودند اما این احتمال وجود دارد که آپدیت پایدار اندروید ۱۴ طی چند روز آینده برای تمام گوشی‌های گلکسی F23 5G در این کشور منتشر شود.

لیست تغییرات به‌روزرسانی اندروید ۱۴ برای گوشی گلکسی F23

به گزارش سم‌موبایل، آپدیت پایدار One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ برای گوشی اقتصادی گلکسی F23 5G با فرم‌ور E236BXXU5DWL2 منتشر شده و حجم دانلود آن برای کسانی که از نسخه‌ی بتا به‌روزرسانی می‌کنند حدود ۴۸۸ مگابایت است.

احتمالاً حجم دانلود برای کاربران عادی حدود ۲ گیگابایت (یا بیشتر) خواهد بود. به‌روزرسانی جدید همچنین شامل پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی) است که ۷۵ آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه‌ی قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند.

این به‌روزرسانی چندین ویژگی جدید و بهبود را برای گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G به همراه می‌آورد، از جمله چیدمان جدید Quick Panel، فونت پیش‌فرض جدید، طراحی جدید ایموجی‌ها و طراحی جدید ویجت مدیا پلیر در قسمت اعلان‌ها و صفحه‌ی قفل.

تغییرات دیگر شامل طراحی جدید ویجت ساعت در صفحه‌ی قفل، بازطراحی رابط‌ کاربری دوربین و اپلیکیشن جدید سامسونگ استودیو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات