گوشی نوبیا Z60 اولترا با متفاوت‌ترین طراحی ممکن دیده شد

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
عکس افشا شده از گوشی نوبیا Z60 اولترا
طراحی Nubia Z60 Ultra از‌طریق تصویر فاش‌شده به‌نمایش درآمد. این گوشی طراحی بسیار عجیبی دارد.
تبلیغات

نوبیا در حال آماده‌شدن برای عرضه گوشی نوبیا Z60 اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی خود، در ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) است. تیزرهای اخیر نگاهی اجمالی به طراحی دوربین دایره‌ای‌شکل گوشی به ما داد. اکنون تصاویر فاش‌شده جدیدی منتشر شده است که نگاه کامل‌تری از دستگاه ارائه می‌دهد.

گوشی نوبیا Z60 اولترا بسیار شبیه به نوبیا Z50 اولترا است. این گوشی نمایشگری با طراحی بدون خمیدگی خواهد داشت. این یعنی می‌توانید انتظار دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را داشته باشیم و حاشیه‌ها در همه طرف‌ها متقارن به‌نظر می‌رسند. همچنین، می‌توانیم صفحه‌نمایش تخت گوشی را ببینیم.

در پنل پشتی، برآمدگی دوربین مستطیلی بزرگ وجود دارد که تمام عرض گوشی را پوشش می‌دهد. ماژول دوربین دو رنگ دارد و نیمه بالایی آن به رنگ سفید است که حسگر دوربین را در طراحی کپسولی قرار داده است. در سمت راست سنسور چراغ LED و آرم Nubia و نقطه‌ای قرمز وجود دارد که احتمالاً برای اهداف زیبایی‌شناسی است.

دوربین گوشی نوبیا Z60 اولترا در تیزر رسمی
دوربین گوشی نوبیا Z60 اولترا در تیزهای رسمی

نیمه پایینی ماژول دوربین سیاه است و دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. یک سنسور در بریدگی دایره‌ای با رنگی از قرمز قرار دارد؛ در‌حالی‌که دیگری در برشی مستطیلی است.

عکس افشا‌شده خطوط آنتن روی قاب را نیز نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که گوشی قاب فلزی خواهد داشت. علاوه‌بر‌این، کنترلری فیزیکی وجود دارد که می‌توان از آن برای بی‌صدا‌کردن اعلان‌ها استفاده کرد. کلید پاور و دکمه‌ی تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

نوبیا از‌طریق تیزر اخیر منتشر‌شده در Weibo نیز تأیید کرده است که دوربین گوشی نوبیا Z60 اولترا سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با مشخصات چشمگیر دارد: اندازه ۱/۱٫۵۶ اینچی، دیافراگم f/۱٫۸، پشتیبانی از لرزش‌گیر اوپتیکال تصویر و «‌موتور تثبیت‌کننده‌ی تعلیق هشت‌سیمه.»

علاوه‌بر‌این، نوبیا ادعا می‌کند که نوبیا Z60 اولترا اولین لنز با زاویه‌ی دید عریض سطح اصلی را در جهان دارد که نشان می‌دهد دوربین اصلی قابلیت‌هایی شبیه به لنزهای فوق‌عریض ارائه می‌دهد.

گوشی نوبیا Z60 اولترا به پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز مجهز خواهد بود که احتمالاً با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌شود. این تلفن ممکن است گواهی IP68 را برای مقاومت در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار نیز داشته باشد. فعلاً به قیمت گوشی جدید نوبیا اشاره نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات