نوبیا Z60 با باتری پرظرفیت، شارژدهی بی‌نقصی خواهد داشت

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشت گوشی موبایل نوبیا Z50 اولترا زد تی ای / ZTE nubia Z50 Ultra آبی
مشخصات کلیدی Nubia Z60 فاش شد. انتظار می‌رود این گوشی ماه آینده‌ی میلادی رونمایی شود.
تبلیغات

نوبیا اخیراً از سری گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این برند همچنین روی دو گوشی پرچمدار سری Z شامل Nubia Z60 Ultra و Nubia Z50 SE برای بازار چین در ماه دسامبر (آذر و دی) کار می‌کند.

گفته می‌شود Z50 SE به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود، در حالی که Z60 اولترا ممکن است دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

طبق پست افشاگری در ویبو، مشخصات کلیدی یک گوشی با شماره‌مدل SD8G3 فاش شده است. به نظر می‌رسد که این اطلاعات مربوط‌به گوشی Z60 Ultra باشد. این پست نشان می‌دهد که Nubia Z60 Ultra با صفحه‌نمایش OLED تخت عرضه خواهد شد که ظاهراً از وضوح 1.5K مانند گوشی Z50 Ultra بهره می‌گیرد.

گفته می‌شود Nubia Z60 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود. پست دیگری از همان افشاگر ادعا می‌کند که باتری گوشی نوبیا ‌Z60 از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مجموعه‌ی دوربین پشتی Nubia Z60 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی خواهد بود و نه سنسور یک اینچی که گفته می‌شد در نمونه‌ی اولیه وجود دارد. این گوشی همچنین دوربینی با لنز فوق عریض و سنسور ۱/۱٫۵۵ اینچی و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسل با لنز تله‌فوتوی ۱/۲ اینچی خواهد داشت.

جدیدترین گوشی نوبیا با شماره‌مدل NX721J در ماه اکتبر (مهر و آبان) در دیتابیس گیک‌بنچ مشاهده شد. این لیست نشان داد که دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ (احتمالاً رابط کاربری MyOS UI) عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات