این جدیدترین گوشی پرچمدار نوبیا است

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر گوشی نوبیا Z60 Ultra مدل مشکی و نارنجی
اولین پوسترهای نوبیا Z60 اولترا، گوشی هیجان‌انگیز جدید چینی‌ها را با دوربین غول‌پیکر به‌نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

نوبیا، برند زیرمجموعه‌ی ZTE، پیش‌تر اعلام کرده است که جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی Z60 Ultra را ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) رونمایی می‌کند. در فاصله‌ی باقی‌مانده، نوبیا رندرهای اولیه‌ی یکی از بهترین گوشی ها را منتشر کرده است.

تصاویر منتشرشده در صفحه‌ی ویبوی نوبیا نشان می‌دهند که زد ۶۰ اولترا لبه و نمایشگر تخت دارد؛ آن هم در شرایطی که شماری از گوشی‌های رده‌بالای امروزی به نمایشگری با لبه‌ی خمیده مجهز هستند.

نمای نزدیک دوربین اصلی در پوستر گوشی نوبیا Z60 Ultra
نمایش بدنه دستگاه در پوستر گوشی نوبیا Z60 Ultra

نوبیا گفته است که Z60 Ultra در پنل پشتی دوربینی غول‌پیکر دارد که «تجربه‌ی عکاسی بی‌سابقه» به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود دوربین اصلی گوشی ZTE نوبیا Z60 اولترا لنز ۳۵ میلی‌متری داشته باشد که پیش‌تر نمونه‌ی آن را در برخی از گوشی‌های دیگر دیده بودیم. شاید این دوربین به حسگر کاملاً جدیدی مجهز شود.

پوستر رسمی نوبیا با طعنه به سامسونگ و شیائومی اعلام می‌کند که Z60 Ultra «اولین گوشی اولترا در فصل ۲۰۲۳ / ۲۰۲۴ است.» این شرکت مشخصاً به رونمایی مورد انتظارِ گلکسی S24 اولترا و شیائومی ۱۴ اولترا در ماه‌های پیش رو اشاره کرده است.

فعلاً به قیمت گوشی جدید نوبیا اشاره نشده است، اما انتظار داریم با دستگاهی نسبتاً گران‌قیمت طرف باشیم؛ البته نه در حد مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات