گوشی گلکسی A33 سامسونگ به اندروید ۱۴ آپدیت شد

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
صفحه نمایش گلکسی A33 سامسونگ
موج انتشار به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴ و One UI 6 سامسونگ به گلکسی A33 رسید.
تبلیغات

سامسونگ در نقشه‌ی راه انتشار One UI 6 که ماه گذشته برای مشتریان ارسال شد، ادعا کرد که قصد دارد به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را در ماه دسامبر (آذر و دی) به گلکسی A33 بیاورد. حالا این شرکت به قولش عمل کرده و اندروید ۱۴ را برای این گوشی منتشر کرده است.

به گزارش سم‌موبایل به‌روزرسانی One UI 6 برای گلکسی A33 در اروپا با نسخه‌ی فرم‌ور A336BXXU۷DWK6 منتشر شده که حجم این آپدیت ۲٫۳ گیگابایت است و شامل پچ امنیتی ماه نوامبر (آبان و آذر) می‌شود.

گوشی اقتصادی گلکسی A33 سامسونگ به دیگر گوشی‌هایی می‌پیوندد که رابط کاربری One UI 6 را دریافت کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها گران‌تر هستند. با این حال، ممکن است برخی ویژگی‌ها‌ی این رابط کاربری که در گوشی‌های بالارده‌تر قرار دارند در این گوشی وجود نداشته باشند.

رابط کاربری One UI 6 برای این گوشی سامسونگ تغییرات بصری را به‌همراه خواهد داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش تنظیمات سریع بازطراحی‌شده و ویجت Media Controller و همچنین فونت جدید سیستم به نام One UI Sans اشاره کرد. بسیاری از برنامه‌های سامسونگ هم با ویژگی‌های جدید و تغییرات رابط کاربری به‌روز می‌شوند.

اگر گلکسی A33 دارید، می‌توانید با باز کردن تنظیمات و رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، این آپدیت جدید را بررسی کنید. انتشار به‌روزرسانی در همه‌ی نقاط جهان ممکن است چند روز زمان ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات