این گوشی ۵ میلیونی نمایشگر ۹۰ هرتز، باتری پرظرفیت و طراحی چشم‌نواز دارد

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی پنل پشتی و جلویی گوشی اینفینیکس hot 40i
اینفینیکس قصد دارد گوشی اقتصادی جدیدی با طراحی حرفه‌ای و باتری قدرتمند عرضه کند.
تبلیغات

اینفینیکس عرضه‌ی جهانی سری Hot 40 را برای ۹ دسامبر (۱۸ آذر) برنامه‌ریزی کرده است. این گوشی هوشمند در لاگوس نیجریه رونمایی خواهد شد؛ اما عرضه‌ی آن در برخی از بازارهای دیگر شروع شده است. اینفینیکس Hot 40i اولین گوشی از این خانواده است که رسماً معرفی می‌شود.

براساس اطلاعیه‌ی اینفینیکس در ایکس (توییتر سابق)، این گوشی ۲۶ نوامبر (۵ آذر) در عربستان‌سعودی معرفی شد و حتی برای فروش ازطریق خرده‌فروشی‌ها نیز عرضه می‌شود.

اینفینیکس Hot 40i از NFC برخوردار است که امکان پرداخت از‌طریق گوشی و کاربردهای دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین، ممکن است نمونه‌ی بدون NFC از این گوشی در برخی از بازارها وجود داشته باشد.

پنل جلویی گوشی اینفینیکس Hot 40i در رنگ مشکی
پنل پشتی گوشی اینفینیکس Hot40i در رنگ مشکی

اینفینیکس Hot 40i از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و از پردازنده مدیاتک هلیو G88 قدرت می‌گیرد و اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ثانویه‌ و فلاش LED مجموعه‌ی دوربین اینفینیکس Hot 40i را در پنل پشتی تکمیل می‌کند. پنل جلویی گوشی نیز میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که به‌صورت پانچ هول در بالای گوشی قرار گرفته است. در بخش امنیت هم، این گوشی با حسگر اثرانگشت جانبی از راه می‌رسد.

انرژی لازم برای کار با این گوشی اینفینیکس را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات تأمین می‌‌‌‌‌کند. این گوشی در دو کانفیگ یکی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیابایت حافظه ذخیره سازی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. قیمت گوشی جدید اینفینیکس بسته به کانفیگ انتخابی از ۱۰۰ تا ۱۲۵ دلار متغیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات