این گلکسی A15 سامسونگ است

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی A15 سامسونگ نمای پشت و جلو
اولین رندرهای گوشی گلکسی A15، اطلاعات قبلی درباره‌ی لبه‌های تخت و ناچ U‌شکل و رنگ آبی تیره را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

در‌حالی‌که منتظر رونمایی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۴ هستیم، می‌دانیم که غول فناوری کره‌ای همه‌ی تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد نمی‌گذارد و همیشه تعدادی گوشی میان‌ رده و اقتصادی هم در آستین دارد. اولین رندرهای رسمی جدید‌ترین گوشی اقتصادی سامسونگ، یعنی گلکسی A15، فاش شده‌اند.

براساس عکس‌های منتشرشده، گلکسی ای ۱۵ لبه‌های تخت، ناچ U‌شکل پنل جلویی برای دوربین سلفی و سه بخش جداگانه‌ با چینش عمودی برای دوربین‌های پشتی دارد و مثل گلکسی A25، برجستگی غیرمعمولی در اطراف دکمه‌های جانبی دارد.

گلکسی A15 سامسونگ از نمای پشت آبی غیررسمی
گوشی گلکسی A15 سامسونگ از نمای کناری
گوشی گلکسی A15 سامسونگ از نمای جلو

اولین رندرهای رسمی، رنگ آبی تیره را برای گلکسی A15 نشان می‌دهند. با‌این‌حال، رنگ‌های مشکی و زرد که در تصاویر دیده نمی‌شوند، در زمان عرضه در‌دسترس خواهند بود.

برخلاف گلکسی A25 که کمی گران‌تر است و به‌نظر می‌رسد با اندروید ۱۴ و One UI 6.0 عرضه خواهد شد، گلکسی A15 اینگونه نخواهد بود و اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 را اجرا خواهد کرد.

گلکسی A15 به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارتقادادنی با کارت حافظه مجهز است. گفته می‌شود که این دستگاه از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قدرت شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده خواهد کرد.

نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-U گلکسی A15 وضوح FHD و حداکثر نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد داشت.

سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی است؛ در‌حالی‌که دوربین سلفی وضوح ۱۳ مگاپیکسل دارد.

سامسونگ هنوز رسماً این مشخصات را تأیید نکرده است و تاریخ عرضه‌ی آن نیز معلوم نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد قیمت گوشی گلکسی A15 حدود ۱۴۹ دلار خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات