این پرچم‌دار چینی خوش‌قیمت، قوی‌ترین پردازنده دنیای موبایل را خواهد داشت

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی میزو ۲۱
گوشی پرچم‌دار جدید برند میزو با تراشه‌ای قدرتمند و قیمت رقابتی از راه می‌رسد.
تبلیغات

میزو خود را برای عرضه‌ی سری گوشی پرچم‌دار میزو ۲۱ در چین آماده می‌‌کند. در چند روز گذشته، این شرکت تیزر‌های تبلیغاتی میزو ۲۱ استاندارد را منتشر کرده است؛ به‌همین‌دلیل، مشخص نیست که آیا این برند میزو ۲۱ پرو را نیز در‌کنار مدل استاندارد معرفی خواهد کرد یا خیر.

به‌ادعای گیزموچاینا شن زیو، مدیرعامل میزو، اعلام کرده که این شرکت قرار است فردا تاریخ عرضه‌ی میزو ۲۱ را مشخص کند. علاوه‌بر‌این، قیمت گوشی نیز اخیراً فاش شده است.

قیمت رسمی این دستگاه تأیید نشده؛ اما پیش‌خرید آن از ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) در چین آغاز شده است. طبق اعلام میزو، پیش‌خرید میزو ۲۱ از ۱۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است که از استقبال چشمگیر این گوشی در بازار چین حکایت می‌کند.

درباره‌ی قیمت گوشی میزو باید بگوییم که انتظار می‌رود میزو ۲۱ حدود ۴,۰۰۰ یوان (۵۵۵ دلار) قیمت داشته باشد. این قیمت‌گذاری آن را در رقابت مستقیم با دیگر گوشی‌های هم‌رده‌ی خود مانند سری شیائومی ۱۴ و IQOO 12 و ویوو X100 قرار می‌دهد که همگی از ۳,۹۹۹ یوان (۵۵۴ دلار) شروع می‌شوند.

این موضوع نیز تأیید شده است که میزو ۲۱ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد سامسونگ با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. همچنین، صفحه‌نمایش تخت دستگاه حاشیه‌های بسیار نازک ۱٫۷۴ میلی‌متری در هر چهار طرف دارد.

احتمالاً باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۸۰ وات وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی جدید میزو را برعهده داشته باشد. براساس گزارش‌ها، مجموعه‌ی دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و دوربین با لنز فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو خواهد بود. افزون‌براین، گفته می‌شود پنل پشتی دستگاه به فلاش RGB‌-‌LED مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات