هواوی P60 Pro؛ پادشاه جدید دوربین گوشی‌های هوشمند در DxOMark

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هواوی P60 پرو مدل سفید در دست
سیستم دوربین گوشی هوشمند هواوی P60 Pro جایگاه نخست فهرست DxOMark را از آن خود کرد.
تبلیغات

هواوی P60 پرو در بازارهای جهانی عرضه شده و عملکرد سیستم دوربین آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول با پیشی گرفتن از رقبای قدرتمندی مثل اوپو Find X6 Pro و آنر مجیک ۵ پرو رتبه‌ی اول معیار DxOMark را به‌دست آورد.

هواوی P60 پرو در DxOMark امتیاز ۱۵۰ برای عکس، ۸۰ برای عکس‌های بوکه و ۷۵ را برای پیش‌نمایش عکس‌ها به‌دست آورد. امتیاز زوم و ویدیو این گوشی در معیار DxO به‌ترتیب ۱۵۸ و ۱۴۷ است.

هواوی P60 Pro در بسیاری از سناریوها ازجمله محیط بیرونی و داخلی، شرایط کم‌نور و عکاسی معمولی، تحت آزمایش‌های دقیق قرار گرفته است. امتیاز دوربین این گوشی در محیط‌های باز ۱۷۱، در محیط‌های داخلی ۱۵۹، در شرایط کم‌نور ۱۳۲ و در عکاسی معمولی ۱۴۶ تعیین شد.

امتیاز دوربین هواوی P60 Pro در معیار DxOMark

هواوی P60 پرو از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین از فناوری عکاسی XMAGE برای بهبود دقت رنگ و ثبت تصاویر باکیفیت‌تر بهره می‌برد.

گیزموچاینا می‌نویسد، دوربین هواوی P60 Pro در شرایط نوری مختلف به‌خصوص در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار خوبی دارد. این دستگاه با رندر دقیق رنگ پوست در ثبت تصاویر روزمره نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پشتیبانی از دیافراگم متغیر به دارندگان پرچم‌دار جدید هواوی کمک می‌کند چهره‌ی افراد را در عکس‌های گروهی در فوکوس نگه‌ دارند. سیستم دوربین P60 Pro می‌تواند تصاویر زوم را با جزئیات بسیار بالا ثبت کند و درحالت ماکرو نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

البته سیستم دوربین هواوی P60 Pro چند مشکل جزئی دارد که ازجمله می‌توان به ناسازگاری در تخمین عمق پیش‌نمایش تصاویر و عکس‌های نهایی اشاره کرد. این دستگاه همچنین دربرخی موارد جزئیات تصاویر را به‌صورت غیرطبیعی رندر می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات