به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ برای پوکو M2 Pro منتشر شد

یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پوکو ام 2 پرو / Poco M2 Pro از جلو و پشت رنگ مشکی
به‌روزرسانی MIUI 14 برای پوکو M2 Pro به‌همراه وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۳ و قابلیت‌های جدید دردسترس قرار گرفت.
تبلیغات

پوکو M2 Pro یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت برند پوکو است که اکنون آپدیت MIUI 14 برای آن منتشر شده است. این به‌روزرسانی چندین ویژگی جدید به‌ارمغان می‌آورد و بهبودهایی در برخی قابلیت‌های کنونی اعمال می‌کند. ازجمله تغییرات این آپدیت می‌توان به زبان طراحی جدید، نمادهای بزرگ و اعمال وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۳ اشاره کرد.

MIUI 14 که دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد، درحال‌حاضر جدیدترین نسخه‌ی پوسته‌ی سفارشی اندروید شیائومی است. دارندگان پوکو M2 Pro در هند اکنون می‌توانند به‌روزرسانی مذکور را دانلود و نصب کنند. البته برخی قابلیت‌های MIUI 14 احتمالاً برای گوشی مورداشاره دردسترس نیست زیرا برپایه‌ی اندروید ۱۲ توسعه یافته است.

به گزارش گیزموچاینا، به‌روزرسانی MIUI 14 برای پوکو M2 Pro با شناسه ساخت V14.0.3.0.SJPINXM منتشر شده و حجم آن تقریباً ۵۰۰ مگابایت است. آپدیت مذکور ابتدا به‌طور آزمایشی دراختیار کاربران Poco Pilots قرار می‌گیرد تا باگ‌های احتمالی آن رفع شود و سپس به‌طور OTA دردسترس همه قرار خواهد گرفت. کاربران همچنین می‌توانند آپدیت را به‌صورت دستی نصب کنند.

MIUI 14 برای پوکو M2 Pro شامل وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۳ و سیستم جست‌وجوی بهینه در برنامه‌ی تنظیمات است. علاوه‌براین بخش جست‌وجو اکنون تاریخچه‌ و دسته‌بندی‌ها را نمایش می‌دهد که دسترسی به گزینه‌های مختلف را با روشی آسان‌تر فراهم می‌کند.

پوکو M2 Pro در جولای ۲۰۲۰ با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۰ و رابط‌ کاربری MIUI 14 عرضه شد. این دستگاه به نمایشگر ۶٫۷ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD پلاس مجهز شده است و از تراشه‌ی Snapdragon 720G بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات