مشخصات احتمالی و قیمت پوکو X5 پرو 5G چند ساعت قبل از رونمایی فاش شد

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات احتمالی و قیمت پوکو X5 پرو
پوکو X5 پرو 5G با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، امروز در ساعت ۱۵:۳۰ به‌وقت تهران رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

به‌گزارش mysmartprice، پوکو X5 پرو 5G قرار است امروز ششم فوریه (۱۷ بهمن) در هند معرفی شود. این شرکت رویدادی آنلاین را برای معرفی این گوشی در ساعت ۱۵:۳۰ به‌وقت تهران برنامه‌ریزی کرده است و درهمین‌زمان به بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد. علاوه‌بر مدل پرو در سطح جهانی، گوشی پوکو X5 5G نیز عرضه خواهد شد. بااینکه تنها یک روز تا رونمایی رسمی باقی مانده است، قیمت پوکو X5 پرو 5G در هند از طریق تبلیغ YouTube و مشخصات احتمالی مشخص شده است. بیایید نگاهی به جزئیات بیندازیم.

یک افشاگر، گزینه‌های رم و حافظه ذخیره‌سازی گوشی آینده POCO را فاش کرد. X5 Pro 5G در سه نسخه وارد هند می شود: ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + 256 گیگابایت. تبلیغ یوتیوب نشان می‌دهد که قیمت گوشی از ۲۰۹۹۹ روپیه (حدود ۲۵۴ دلار) شروع می‌شود که شامل ۲۰۰۰ روپیه تخفیف است. این یعنی که قیمت پوکو X5 پرو از ۲۲۹۹۹ روپیه در هند شروع خواهد شد.

این گوشی سه رنگ مشکی، آبی و زرد خواهد داشت. افزون‌براین، تبلیغ یوتیوب سه ویژگی را نیز تأیید می‌کند. پوکو X5 پرو 5G با تراشه‌ی Snapdragon 778G، نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود پوکو X5 پرو 5G باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات دارد. در بخش دوربین، این گوشی در پنل پشت دارای دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل خواهد بود. از سوی دیگر در پنل جلو می‌توانیم انتظار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را داشته باشیم.

این گوشی احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات