رندرهای رسمی پوکو X5 و X5 Pro، شباهت بسیار زیاد این دو گوشی را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رندر رسمی پوکو X5 و X5 پرو
رندرهای رسمی فاش‌شده از پوکو X5 و X5 پرو دوربین پشتی سه‌گانه، نمایشگر تخت و برخی رنگ‌بندی‌های زیبای این گوشی‌ها را نشان می‌دهند.
تبلیغات

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام SnoopyTech تیزرهای بازاریابی پوکو X5 و پوکو X5 پرو را در فضای آنلاین به‌اشتراک گذاشته است. اگرچه این منبع هیچ اشاره‌ای به مشخصات دو گوشی مذکور نداشته، اما تفاوت زیادی بین آن‌ها دیده نمی‌شود و به‌عنوان مثال هر دو محصول از دوربین پشتی سه‌گانه مشابه یکدیگر بهره خواهند برد.

پوکو X5 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و به‌احتمال زیاد یک دوربین اولتراواید و یک دوربین ماکرو یا تله‌فوتو، سیستم دوربین پشتی آن را تکمیل خواهد کرد. این گوشی همچنین از قاب تخت و پنل پشتی منحنی بهره خواهد برد و در رنگ فیروزه‌ای یا خاکستری عرضه خواهد شد. احتمال دارد شیائومی این محصول را در رنگ‌های دیگری نیز به‌فروش برساند. رندرهای فاش‌شده تأیید می‌کنند دوربین سلفی این گوشی در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر آن قرار خواهد داشت و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از 5G اشاره کرد.

پوکو x5
پوکو x5
پوکو x5 سبز
پوکو x5 خاکستری

رندرهای جدید نشان می‌دهند حاشیه‌های اطراف نمایشگر پوکو X5 پرو، یک‌دست‌تر هستند و البته لبه‌ی پایینی آن ضخامت بیشتری دارد. این دستگاه از دوربین سلفی و دوربین پشتی سه‌گانه شبیه مدل غیر پرو بهره خواهد برد ولی گفته می‌شود دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود این گوشی حداقل در سه رنگ ازجمله رنگ اصلی برند پوکو یعنی زرد روانه‌ی بازار شود.

به گزارش NotebookCheck، پوکو X5 پرو بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد، درحالی که پوکو X5 این ویژگی را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

نمای جلو پوکو x5 پرو
پوکو x5 پرو مشکی
پوکو x5 پرو فیروزه ای
پوکو x5 پرو

رندرهای جدید فاش‌شده بار دیگر این موضوع را تأیید می‌کنند که پوکو X5 پرو درواقع نسخه‌ی جدیدی از ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition است. این دستگاه که فقط در چین عرضه شد از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی Snapdragon 778G بهره می‌برد. انتظار داریم پوکو X5 پرو در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) به‌طور رسمی در هند معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات