گوگل از پذیرش مشکل شکستن شیشه دوربین گوشی‌های سری پیکسل 7 خودداری می‌کند

یک‌شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پیکسل ۷ پرو در کنار جعبه
گوگل در پاسخ به افرادی که گوشی پیکسل ۷ آن‌ها با مشکل شکستگی شیشه‌ی دوربین پشتی مواجه شده است می‌گوید آسیب‌های فیزیکی تحت گارانتی قرار نمی‌گیرند.
تبلیغات

پیش‌از این برخی از دارندگان سری پیکسل ۷ گوگل از مشکل شکستگی دوربین پشتی این گوشی‌ها خبر دادند و ازطرفی تعداد افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند درحال افزایش است. اکنون به‌نظر می‌رسد گوگل از تأیید مشکل مذکور و ارائه‌ی خدمات گارانتی به مشتریانش خودداری می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، برخی از کاربران پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با مشکل عجیبی مواجه شده‌اند که باعث ترک خوردن و شکستن شیشه‌ی دوربین پشتی گوشی آن‌ها شده‌ است. گوگل تاکنون به‌طور رسمی هیچ بیانیه‌ای درمورد این مشکل ارائه نکرده است. حالا به‌نظر می‌رسد تعداد افرادی که با مشکل شکستگی شیشه‌ی دوربین عقب پیکسل ۷ خود مواجه شده‌اند رو‌به افزایش است اما غول جستجوی اینترنت همچنان مسئولیت آن را قبول نمی‌کند.

مشکل شکستگی شیشه دوربین پشتی پیکسل ۷

برخی از کاربران شکایت خود را درمورد مشکل ترک‌خوردن یا شکستگی شیشه‌ی دوربین پشتی گوشی‌های پیکسل ۷ در ردیت مطرح کرده‌اند اما اینکار هیچ نتیجه‌ای نداشت. ظاهرا مشتریان گوگل روی این موضوع با گوگل وارد مجادله شده‌اند. گزارش‌های فراوانی درمورد شکستگی شیشه‌ی دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۷ منتشر شده است که در برخی از آن‌ها به شرایط پشتیبانی و گارانتی محصولات گوگل نیز اشاره شده است؛ این شرایط نشان می‌دهد گوگل باید گوشی‌های معیوب را تحت ضمانت قرار دهد اما شرکت مذکور در پاسخ به این افراد می‌گوید گارانتی آن، آسیب‌های فیزیکی را پوشش نمی‌دهد.

درحال‌حاضر هنوز مشخص نیست که دلیل اصلی ترک خوردن و شکستن شیشه‌ی دوربین پشتی سری پیکسل ۷ چیست. البته در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که دلیل بروز این مشکل، قاب فلزی ماژول دوربین است. این نکته نشان می‌دهد چرا سری پیکسل ۶ با چنین موردی مواجه نشدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات