گوشی پیکسل ۷ پرو در کنار جعبه

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به پیکسل ۷ پرو

اولین نگاه زومیت به پرچمدار تازه‌نفس گوگل
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰مطالعه 1 دقیقه
پیکسل ۷ پرو، جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل، به دفتر زومیت رسید. این گوشی طراحی هیجان‌انگیزی دارد و از پردازنده‌ی اختصاصی استفاده می‌کند.
تبلیغات

گوگل اواسط مهرماه نسل جدید گوشی‌های سری پیکسل را با طراحی بهبودیافته رونمایی کرد. پیکسل ۷ پرو که جدیدترین دستگاه پرچمدار گوگل محسوب می‌شود از زبان طراحی دوست‌داشتنی‌ای که با پیکسل ۶ آغاز شد استفاده می‌کند، اما اصلاحاتی در آن اعمال کرده است.

با تماشای ویدیو در یوتیوب، از کانال زومیت حمایت کنید.

پیکسل ۷ پرو گوگل به نسل دوم پردازنده‌ی اختصاصی تنسور مجهز است و با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار روانه‌ی بازارهای جهانی شده. این گوشی در بخش جلویی از نمایشگر ۶٫۷ اینچ LTPO با وضوح 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز میزبانی می‌کند که ۲۵ درصد نور بیشتر نسبت‌به نسل قبل دارد.

گوشی Google Pixel 7 Pro به ۱۲ گیگابایت رم مجهز است و تا پنج سال آینده به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. آن‌طور که گوگل می‌گوید، پرچمدار جدید این شرکت با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت فعالیت می‌کند. پس از بررسی عمیق پیکسل ۷ پرو، ادعای گوگل را صحت‌سنجی خواهیم کرد.

پیکسل ۷ پرو در رنگ سفید به دست زومیت رسیده است و کارشناسان ما مشغول بررسی این گوشی هستند. در آینده‌ای نزدیک قدرت پردازشی، عملکرد دوربین و توانایی‌های پیکسل ۷ پرو را زیر ذره‌بین می‌بریم تا با دستگاهی که خودش را به‌عنوان رقیبی برای آیفون ۱۴ پرو جا می‌زند، بیشتر آشنا شویم.

گوشی پیکسل ۷ پرو را فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی برای بررسی در اختیار زومیت قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات