تماشا کنید: شکنجه گوشی گیمینگ ردمجیک 8 پرو

جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمجیک ۸ پرو پلاس
گوشی گیمینگ تا دندان مسلح ردمجیک ۸ پرو دربرابر خم‌شدن، خط‌وخش و شعله‌ی آتش چه عملکردی از خود نشان می‌دهد؟
تبلیغات

ردمجیک ۸ پرو ازجمله اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 است که روانه‌ی بازار مناطقی مثل آمریکای شمالی شده است. این دستگاه همچنین از فناوری دوربین زیر نمایشگر (UDC) استفاده می‌کند.

کانال یوتیویب معروف JerryRigEverything اکنون آزمون همیشگی خود را روی ردمجیک ۸ پرو انجام داده است تا مقاومت آن را دربرابر خراشیدگی، آتش و خم‌شدن بررسی کند.

ردمجیک ۸ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی بهره می‌برد و در آزمون خم‌شدن، مقاومت خوبی از خود نشان داد. علاوه‌براین نمایشگر مذکور دربرابر شعله‌ی فندک نیز مقاوم بود. ازطرفی به‌نظر می‌رسد نسل دوم دوربین سلفی زیرنمایشگر ردمجیک ۸ پرو، نسبت به‌قبل بهبود یافته است ولی اثر محوشدگی همچنان در تصاویر ثبت‌شده با آن مشاهده می‌شود.

زک نلسون در ویدیو خود اشاره می‌کند اگرچه عکس‌های سلفی ردمجیک ۸ پرو همچنان کمی محو به‌نظر می‌رسند اما درمقایسه با گوشی‌هایی مثل Axon 40 Ultra عملکرد بهتری دارد. البته به‌نظر نمی‌رسد این فناوری درحال‌حاضر سلفی‌هایی درسطح دوربین‌های سلفی معمولی پرچم‌داران قدیمی مثل گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ ثبت کند.

در آزمون خش‌پذیری ردمجیک ۸ پرو، مشاهده می‌کنیم نمایشگر و پنل شیشه‌ای آن و همچنین لنزهای دوربین دستگاه مثل اکثر گوشی‌های رده‌بالای بازار، با ابزاری که سختی آن ۶ است خش بر می‌دارد و ابزار شماره‌ی ۷ می‌تواند خراشیدگی‌های عمیق‌تری روی آن به‌جا بگذارد. نکته‌ی دیگر اینکه با وجود خط‌وخش‌های مختلف روی ناحیه‌ی حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر این دستگاه، شناسایی اثرانگشت آن همچنان به‌خوبی کار می‌کند و تداخلی در عملکرد آن دیده نمی‌شود.

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، ردمجیک ۸ پرو در دو نسخه عرضه می‌شود که یک مدل آن از پنل پشتی شفاف بهره می‌برد تا برخی اجزای داخلی گوشی را نشان دهد. این دستگاه همچنین برای بهبود عملکرد پردازنده، از فن داخلی بهره می‌برد.

سری ردمجیک ۸ پرو با نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شدند
سری ردمجیک ۸ پرو با نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شدند
مطالعه '3

با وجود اینکه ردمجیک ۸ پرو از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی داخلی با فن بهره می‌برد اما در آزمون مقاومت در برابر خم‌شدن عملکرد خوبی نشان می‌دهد. البته زک هنگام خم کردن دستگاه متوجه شد نمایشگر آن کمی از دستگاه جدا می‌شود اما پس‌از پایان آزمایش، همچنان بدون مشکل کار می‌کند.

در مجموع به‌نظر می‌رسد ردمجیک ۸ پرو تا این‌لحظه یکی از بادوام‌ترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۳ است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات