سری ردمجیک ۸ پرو با نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شدند

سه‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ردمجیک ۸ پرو پلاس
پرچم‌داران گیمینگ سری ردمجیک ۸ پرو با بهبودهای ظاهری و سخت‌افزاری و استفاده از سیستم دوربین قدرتمندتر معرفی شدند.
تبلیغات

ردمجیک جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده‌بالای خود را معرفی کرد. نوبیا که نام آن با گوشی‌های مخصوص بازی گره خورده، تأیید کرده است ردمجیک ۸ پرو به‌عنوان جایگزین نسخه‌ی استاندارد ردمجیک ۷ عرضه می‌شود و مشتریانی که به بهترین دستگاه گیمینگ نیاز دارند می‌توانند مدل پرو پلاس را خریداری کنند.

ردمجیک ۸ پرو
ردمجیک ۸ پرو
ردمجیک ۸ پرو
ردمجیک ۸ پرو

ردمجیک اعلام کرده است فناوری دوربین زیرنمایشگر نسل دوم و بهبودهای Red Core روی پنل‌های ۶٫۸ اینچی AMOLED باعث می‌شود وضوح تصاویر ثبت‌شده با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی سری ردمجیک ۸ پرو نسبت‌به قبل افزایش یابد. شایا‌ن‌ذکر است صفحه‌نمایش این پرچم‌داران جدید از وضوح Full HD پلاس بهره می‌برد.

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، نوبیا مدعی شده است پنل UDC سری ردمجیک ۸ پرو در ناحیه‌ی دوربین سلفی، سازگاری بیشتری با برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دارد.

ردمجیک ۸ پرو پلاس
ردمجیک ۸ پرو پلاس

نوبیا همچنین به‌عنوان بخشی از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی ارتقایافته‌ی Ice 11.0 برای Snapdragon 8 Gen 2 از صفحه‌های گرافنی با ابعاد کامل بهره گرفته است. نرخ نوسازی نمایشگر سری ردمجیک ۸ پرو ۱۲۰ هرتز است و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و بنابراین سیستم خنک‌کننده‌ی این گوشی‌ها باید به‌نحوی عمل کند تا سطح عملکرد آن‌ها هنگام استفاده‌های طولانی، پایدار باقی بماند.

ردمجیک ۸ پرو و ردمجیک ۸ پرو پلاس از حسگر به‌روز ISOCEL GN5 سامسونگ در سیستم دوربین دوربین پشتی خود استفاده می‌کنند و به‌نظر می‌رسد نوبیا تلاش‌هایی برای بهبود کیفیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری روی این دو دستگاه انجام داده است.

ردمجیک ۸ پرو پلاس

گفته می‌شود ردمجیک ۸ پرو برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر از گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۲ هستند طراحی شده است. این دستگاه از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد تا کاربران بتوانند با هربار شارژ، مدت بیشتری با آن کار کنند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات اشاره کرد. این درحالی است که مدل پرو پلاس از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۶۵ واتی بهره می‌برد.

ردمجیک ۸ پرو پلاس
سری ردمجیک ۸ پرو

مدل پایه‌ ردمجیک ۸ پرو با برچسب قیمت ۳۹۹۹ یوان (حدود ۵۷۴ دلار) به‌فروش می‌رسد. این نسخه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و هشت گیگابایت رم LPDDR5X استفاده می‌کند.

ازطرف دیگر نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ردمجیک ۸ پرو پلاس با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۵۱۹۹ یوان (حدود ۷۴۷ دلار) و مدل یک ترابایتی آن با رم ۱۶ گیگابایت آن با قیمت ۶۹۹۹ یوان (حدود ۱۰۰۵ دلار) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. نوبیا اعلام کرد است سری ردمجیک ۸ پرو از ۱۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات