مدل پایه وان‌پلاس 10T با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۶۰ دلار عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعاتی ارائه‌شده در وب‌سایت آمازون انگلیس، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T با برچسب قیمتی ۷۹۹ دلار به‌ بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

طبق اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت آمازون انگلیس، مدل ۱۲۸ گیگابایتی وان‌پلاس 10T با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۷۹۹ پوند (حدود ۹۶۰ دلار) به‌فروش خواهد رسید. صفحه‌ی مربوط به این گوشی در وب‌سایت آمازون که اکنون حذف شده است، همچنین به برخی از مشخصات آن اشاره داشت. طبق اطلاعات درج‌شده در این وب‌سایت، وان‌پلاس 10T به جدیدترین تراشه‌ی کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد بود.

به گزارش GSMArena، وان‌پلاس 10T از نمایشگر AMOLED خمیده با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت آمازون همچنین تأیید می‌کند جعبه‌ی این گوشی شامل کابل USB، شارژر و قاب محافظ خواهد بود.

اطلاعات وان پلاس 10T در سایت آمازون

با توجه به فهرست مشخصات وان‌پلاس 10T در وب‌سایت آمازون انگلیس، این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل OxygenOS را اجرا خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از 5G اشاره کرد.

هفته‌ی گذشته، مجموعه‌ای از رندرهای وان‌پلاس 10T منتشر شد که تفاوت طراحی این گوشی را با وان‌پلاس ۱۰ پرو نشان می‌داد. انتظار می‌رود وان‌پلاس اواخر ماه جاری از این گوشی جدید رونمایی کند. گفته می‌شود این شرکت به‌زودی تاریخ رسمی معرفی وان‌پلاس 10T را اعلام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات