وان‌پلاس 10T با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 8+Gen1 و شارژ ۱۵۰ وات معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید وان‌پلاس 10T با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، نمایشگر AMOLED LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، شارژ ۱۵۰ وات، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

تاکنون خبرهای زیادی درمورد مشخصات احتمالی وان‌پلاس 10T منتشر شده است و حالا فهرست کامل ویژگی‌های این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

رندرهای OnLeaks از وان‌پلاس 10T براساس نمونه‌ی اولیه‌ی این دستگاه طراحی شده بود و دید کلی از ظاهر این محصول به‌ ما ارائه داد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نوار لغزنده‌ی هشدار معروف وان‌پلاس از روی این دستگاه حذف شده است. وان‌پلاس محل قرارگیری دوربین پشتی این دستگاه را نیز تغییر داده و به‌عنوان مثال فلش LED که در وان‌پلاس ۱۰ پرو در بخش پایینی دوربین قرار داشت اکنون به ناحیه‌ی بالای آن انتقال یافته و برآمدگی دوربین وان‌پلاس 10T نیز مثل وان‌پلاس ۱۰ پرو با بدنه‌ی دستگاه ادغام نشده است.

رندر وان پلاس 10T

به گزارش AndroidAuthority، وان‌پلاس برای طراحی وان‌پلاس 10T، از قاب پلاستیکی با پشت شیشه‌ای بهره گرفته است. گفته می‌شود این دستگاه به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED LTPO با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. علاوه‌براین انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره ببرد.

طبق گزارش‌ها، دوربین سه‌گانه‌ی پشتی وان‌پلاس 10T شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار داریم این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای وان‌پلاس 10T می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۵۰ وات اشاره کرد. رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند، رنگ‌بندی سبز و مشکی آن را به‌تصویر کشیده‌اند، اما در گزارش جدید اشاره شده است که شاید این دستگاه در رنگ‌های دیگری نیز به‌بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات