موتو G71 5G موتورولا با صفحه‌نمایش OLED و اسنپدراگون ۶۹۵ در چین عرضه شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتو G71 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی OLED، دوربین سه‌گانه، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز است و با قیمت ۲۶۷ دلار به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

کمپانی موتورولا که لنوو مالکیت آن را بر عهده دارد، در ماه نوامبر (آبان ۱۴۰۰) به‌طور هم‌زمان از پنج گوشی هوشمند در اروپا رونمایی کرد. پس از مدتی گوشی‌های مذکور روانه‌ی بازارهای دیگر شدند. به‌گزارش گیزموچاینا، موتو G71 5G اکنون در چین عرضه شده است. در ادامه به مشخصات و قیمت آن می‌پردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های موتو G71 5G

موتو G71 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی OLED دارای حفره‌ و وضوح +FHD با پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 مجهز است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام با ۸ گیگابایت رم، ۳ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

موتو G71 5G در پنل جلو برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی از دوربین ۱۳ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه با چینش عمودی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل میزبانی می‌کند.

در بخش اتصالات و ارتباطات، گوشی مذکور دارای دو درگاه سیم‌کارت، شبکه ارتباطی 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، GNSS و NFC، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و پورت USB Type-C است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو مجهز به سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos)، حسگر اثرانگشت در پشت بدنه، گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب، رابط کاربری MYUI برپایه‌ی اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد.

قیمت و دسترسی موتو G71 5G

موتو G71 5G موتورولا در یک نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و در دو رنگ آبی و سبز با قیمت ۱۶۹۹ یوآن (۲۶۷ دلار) در چین به‌فروش خواهد رسید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات