دوربین گلکسی اس 22 اولترا با بهره گرفتن از هوش مصنوعی، تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت خواهد کرد

یک‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبود یافته‌ی گلکسی S22 اولترا، به‌کمک هوش مصنوعی، تصاویری با جزئیات و رنگ بهتر ثبت خواهد کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ به‌جای افزایش تعداد مگاپیکسل‌های گلکسی S22 اولترا، بار دیگر از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند؛ البته پرچم‌دار رده‌بالای بعدی سامسونگ به نسخه‌ی بهبودیافته‌ی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌نام HM3 مجهز خواهد شد. غول کره‌ای دنیای فناوری مدتی قبل از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد و طبق گزارش‌ها، موتورولا اولین شرکتی خواهد بود که از این حسگر در محصولات خود استفاده خواهد کرد.

به‌گزارش فون‌آرنا، Ice Universe، یکی از لودهندگان نام‌آشنای خبرهای فناوری می‌گوید سیستم دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌میزان درخورتوجهی به هوش مصنوعی وابسته خواهد بود. این گوشی احتمالاً به دوربینی مشابه دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا مجهز خواهد شد؛ اما همان‌طور که قبلا گزارش شد، سه دوربین از چهار دوربین از حسگرهای جدید بهره خواهند برد. به گفته‌ی Ice Universe، عمده‌ی تمرکز سامسونگ در دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا روی بخش نرم‌افزاری معطوف خواهد بود.

پیش‌تر گزارش شد که سامسونگ از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود در گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده خواهد کرد؛ دوربینی که نسبت به دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا، جزئیات بیشتری را ثبت خواهد کرد. یکی از نشریه‌های کره‌ای نیز اعلام کرد که نسل بعدی پرچم‌دار رده‌بالای سامسونگ از یک قابلیت شبیه به حالت ماکرو به‌نام Detail Environment بهره خواهد برد که برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است. Ice Universe مدتی بعد اشاره کرد که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند تصاویر را با رنگ و روشنایی بهتر از قبل ثبت کند و حالا جزئیات بیشتری در این رابطه دردسترس قرار دارد.

ظاهراً کره‌ای‌ها یک حالت جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۲ اولترا ارائه خواهند داد که کیفیت تصویر را با استفاده از هوش مصنوعی افزایش می‌دهد. سومین سال متوالی است که سامسونگ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در پرچم‌داران رده‌بالای خود استفاده می‌کند و دوربین جدید شرکت می‌تواند گلکسی اس ۲۲ اولترا را از نظر کیفیت تصویربرداری به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۲ تبدیل کند.

دکمه‌ی جدیدی درحالت عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا در پایین صفحه اضافه شده است که جزئیات تصویر را با هوش مصنوعی افزایش خواهد داد. پس از فعال کردن این گزینه، عکس‌های شما با جزئیات و رنگ‌های بهتری نسبت به حالت عادی عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی ثبت خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، کیفیت فیلم‌برداری گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. Ice Universe می‌گوید سامسونگ به‌جای گلکسی S22 احتمالاً در گوشی‌ های سامسونگ گلکسی S23 از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید خود مجهز خواهد کرد.

براساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون دردسترس قرار گرفته است، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را رسما در فوریه ۲۰۲۲ معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات