رندرهای نسخه‌ی ترنسفورمرز گوشی موتورولا اج S30 فاش شد

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای گوشی هوشمند موتورولا اج S30 نسخه‌ی ترنسفورمزر پیش از رونمایی رسمی از این محصول، فاش شد.
تبلیغات

موتورولا هفته‌ی گذشته پنج گوشی هوشمند جدید معرفی کرد. یکی از این گوشی‌های موتو G200 بود. انتظار می‌رود این محصول با نام اج S30 به‌طور رسمی در چین عرضه شود. حال لنوو که مالکیت برند موتورولا را دراختیار دارد، پیش از رونمایی رسمی از این دستگاه، تصاویر آن را به‌صورت تصادفی منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، لنوو با همکاری Hasbro's Transformers تقریبا همه‌ی تلفن‌های هوشمند خود را در چین با تخفیف عرضه می‌کند. در یکی از صفحات تبلیغاتی این پیشنهاد‌ها، به‌نظر می‌رسد غول رایانه‌های شخصی به‌طور تصادفی چند رندر از گوشی موتورولا اج S30 نسخه‌ی ترنسفورمز که هنوز معرفی نشده را فاش کرده است.

این رندرها اکنون از سایت رسمی لنوو حذف شده است، اما چند کاربر اینترنتی موفق شدند پیش از حذف، آن‌ها را ذخیره کنند. برخی از نشریات چینی مثل ITHome حتی گزارشی در این رابطه منتشر کرده است.

موتو اج s30 ترنسفورمرز

رندرهای موتورولا اج S30 ترنسفورمز در رنگ آبی بوده که در بخش پخشی آن نشان Autobat دیده می‌شود. در واقع، لوگوی پشتی موتورولا Batwing با یکلوگوی بزرگ قرمز رنگ Autobat در بخش مرکزی جایگزین شده است. با این‌حال، هنوز هم نام تجاری موتورولا در قسمت پایینی پشت دستگاه درج شده است.

نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی به احتمال زیاد از نظر مشخصات فنی شبیه نسخه‌ی معمولی آن خواهد بود. انتظار می‌رود این مدل از نظر ظاهری با مدل استاندارد اج ۳۰ موتورولا تفاوت داشته باشد. همچنین امکان دارد رابط کاربری این مدل با تم ترنسفورمز عرضه شود.

انتظار می‌رورد موتو اج S30 قبل از پایان سال ۲۰۲۱ به‌طور رسمی در کشور چین عرضه شود. از ویژگی‌های برجسته‌ی این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش ۶ اینچی LCD با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۹ پلاس کوالکام، حافظه‌ی رم LPDDR5، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. ماژول دوربین پشتی این محصول همچنین به لنز ۱۳ مگاپیکسلی (فوق‌عریض و ماکرو)، دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است. دوربین سلفی موتو اج S30 نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. این محصول همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات