طراحی احتمالی گوشی موتو G Stylus 2022 در یک رندر جدید فاش شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر جدیدی از گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ (Moto G Stylus) در دسترس قرار گرفته است که طراحی احتمالی این محصول را نشان می‌دهد.
تبلیغات

موتورولا یکی از معدود شرکت‌هایی است که رابط کاربری گوشی‌های هوشمندش، همچنان یک تجربه‌ی خالص از کار با اندروید را به کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت به‌تازگی چند گوشی جدید از سری موتو G معرفی کرده است و حالا به‌نظر می‌رسد قصد دارد از یک گوشی جدید با کد پروژه‌ی «میلان» رونمایی کند. ظاهرا این محصول با نام تجاری موتو G Stylus ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ با شماره مدل XT2211DL معرفی خواهد شد و احتمالا از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. مدل قبلی این محصول که در ماه ژوئن سال جاری میلادی با نام موتو G Stylus 5G معرفی شد نیز از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند. ازآنجاکه امروزه گوشی‌های کمی با قلم استایلوس به بازار عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توان دستگاه جدید موتورولا را یک گوشی منحصر‌به‌فرد دانست. البته گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ درحال‌حاضر از جمله محبوب‌ترین محصولات مجهز به قلم استایلوس محسوب می‌شوند. قلم موتو جی استایلوس ۲۰۲۲، با اپلیکشن موتو نوت این شرکت بهینه شده است.

خبر منتشر شده توسط 91Mobiles نشان می‌دهد که دوربین سلفی این گوشی در پانچ‌هول جلوی نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. علاوه‌براین لبه‌ی کناری موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ میزبان حسگر اثرانگشت است. در پشت گوشی نیز شاهد لوگوی آشنای موتورولا هستیم که بنابه دلایلی در یک تورفتگی گرد قرار گرفته است که البته می‌توان آن را با حسگر اثرانگشت اشتباه گرفت.

در بخش پشتی این محصول شاهد یک دوربین سه‌گانه به همراه فلش LED هستیم. به‌نظر می‌رسد متن درج شده روی ماژول نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 91Mobiles مدعی شده است که بخش پشتی موتو جی از جنس پلی‌کربنات است. سایر ویژگی‌های گوشی یاد شده هنوز در دسترس نیست.

این احتمال وجود دارد که موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ به‌همراه موتو اج ۳۰ اولترا معرفی شود. موتو اج ۳۰ اولترا نیز احتمالا پرچم‌دار بعدی موتورولا و جایگزین موتو اج ۲۰ پرو خواهد بود.

نظر شما درمورد موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات