مشخصات گلکسی اس 22 الترا با پردازنده اگزینوس 2200 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا سامسونگ به‌تازگی در گیک‌بنچ دیده شده و بدین ترتیب برخی از مشخصات این محصول در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه فوریه سال آینده‌ی میلادی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ خود رونمایی کند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ الترا در دو مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در بازارهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش گیزموچیانا، اخیراً گوشی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. اکنون نسخه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی اس ۲۲ الترا نیز در این بنچمارک مشاهده شده است و برخی از جزئیات آن در دسترس قرار گرفته است.

یک گوشی سامسونگ با شناسه‌ی SM-S908B در گیک‌بنچ دیده شده است. این فهرست نشان می‌دهد که دستگاه از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد. گژازش‌ها حاکی از آن است که این تراشه از پردازنده‌ی گرافیکی AMD بهره می‌برد.

این تراشه دارای چهار هسته CPU با فرکانس 1.73 گیگاهرتز، سه هسته CPU با فرکانس 2.52 گیگاهرتز و یک هسته CPU با فرکانس 2.52 گیگاهرتز است. 8 گیگابایت رم به SoC کمک می‌کند. این دستگاه روی آخرین سیستم عامل اندروید 12 اجرا می‌شود که احتمالاً با رابط کاربری کاملاً جدید One UI 4 همراه خواهد بود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیاز 691 و 3167 را کسب کرد.

مشخصات گلکسی اس ۲۲ الترا سامسونگ براساس شایعات

گلکسی اس ۲۲ الترا احتمالا به یک نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی امولد LTPO با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. این گوشی همچنین از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. ظرفیت باتری این محصول نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس ۲۲ الترا گیک بنچ

سیستم دوربین پشتی اس ۲۲ الترا احتمالا شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی یک اسلات اختصاصی برای قلم اس‌پن دراشتع باشد. گفته می‌شود این محصول در رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز روانه‌ی بازار شود.

نظر شما درمورد گلکسی اس ۲۲ الترا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات