تصاویر مفهومی گلکسی اس 22 اولترا طراحی خیره‌کننده‌‌ آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
طبق شایعات، گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به حسگر دوربین غول‌پیکر ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت المپوس مجهز خواهد شد.
تبلیغات

هنوز هشت ماه تا معرفی احتمالی گلکسی اس ۲۲ فاصله داریم؛ اما مدتی است شایعات مختلفی درباره ویژگی‌های گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون در گزارشی از Sammobile، تصاویر رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا ارائه شده که طراحی جذاب و خیره‌کننده‌ای آن را به‌همراه حسگر دوربین بزرگ در عقب به‌نمایش گذاشته است.

تصاور منتشر‌شده از گلکسی اس ۲۲ اولترا نشان می‌دهد چگونه سامسونگ توانسته‌ است چیدمان دوربین چهارگانه بزرگ‌تری در پنل پشت طراحی و حتی حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را بسیار باریک کند. ازآنجاکه شایعات مربوط به گلکسی اس ۲۲ اولترا درباره داشتن دوربین سلفی زیر نمایشگر برطرف شده است، تصاویر رندر ارائه‌شده صفحه‌نمایش Super AMOLED اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره در بالای صفحه‌نمایش) را با حاشیه‌های بسیار نازک و لبه‌های گرد نشان می‌دهد. افزون‌براین با استناد به تصاویر رندر، پرچم‌دار آینده سامسونگ با قلم S Pen سازگار است؛ اما فضای اختصاصی برایش تعبیه نشده.

تصویر رندر مفهومی از نمای جلوی گلکسی اس ۲۲ اولترا

طبق شایعات، سامسونگ در بخش دوربین پرچم‌داران آینده گلکسی همکاری تازه‌ای با المپوس (Olympus)، شرکت ژاپنی تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری، آغاز کرده است. در پنل پشتی، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ اولترا به حسگر بزرگ ۲۰۰ مگاپیکسلی المپوس، دوربین اولتراواید، دوربین تله‌فوتو و دوربین پریسکوپ با بزرگ‌نمایی و فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد شد. تصاویر رندر منتشر‌شده، پرچم‌دار آینده سامسونگ را در پنج رنگ سیاه، آبی، سبز، قرمز و سفید نشان می‌دهد.

یکی دیگر از بخش‌های جالبی که در رندر‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا مشاهده می‌شود، وجود فن خنک‌کننده فعال در داخل است تا دمای تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ را در کار‌های سنگین مانند بازی نیز کنترل کند. با این تفاسیر، احتمال پیاده‌سازی این ویژگی در گلکسی اس ۲۲ اولترا کم است. در پایین بدنه نیز، پورت USB Type-C وجود دارد؛ اما خبری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیست. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی پرچم‌دار جدیدش تا حد زیادی از گلکسی اس ۲۱ اولترا الهام گرفته است؛ اما در بخش دوربین، از حسگر‌ بزرگ‌تر استفاده و حاشیه‌های اطراف را بسیار باریک کرده است.

رندر مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا در پنج رنگ
رندر مفهومی از پنل پشت گلکسی اس ۲۲ اولترا
رندر مفهومی از چیدمان دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا
رندر مفهومی از فن خنک‌کننده‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا

افزون‌براین درادامه ویدئویی مفهومی رندر سه‌بعدی گلکسی اس ۲۲ اولترا را نشان می‌دهد. هرچند رندر‌های مذکور بسیار خیره‌کننده و زیبا هستند، فکر نمی‌کنیم طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا به این شکل باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره تصاویر مفهومی منتشر‌شده از گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات