موتو G51 با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشرشده، موتو G51 به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است و درحال‌حاضر تنها در چین با قیمت ۲۳۵ دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، موتورولا امروز ۳ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آبان ۱۴۰۰)، گوشی هوشمند جدیدی با نام موتو G51 در چین معرفی کرد که با تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام مجهز به فناوری 5G و دوربین سه‌گانه وارد بازار می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌ها

موتورولا G51 صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی IPS LCD با وضوح +HD دارد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز تجربه‌ی کاربری روانی را ارائه می‌دهد. گوشی جدید موتورولا در بخش داخلی از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی (UFS 2.2) است و می‌تواند با استفاده از درگاه کارت microSD فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد و همچنین رم دستگاه می‌تواند تا ۳ گیگابایت به‌صورت مجازی افزایش یابد.

موتو جی ۵۱ موتورولا

از دیگر ویژگی‌های موتو G51 می‌توان به اندروید ۱۱، حسگر اثر انگشت در پشت، وای‌فای ۵، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲، جی‌پی‌اس، پورت USB تایپ C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گفتنی است که این گوشی موتورولا با مشارکت چاینا‌موبایل (China Mobile) از شبکه‌های فایوجی مستقل (SA) و غیرمستقل (NSA) پشتیبانی می‌کند. برای افرادی که اطلاع ندارند، چایناموبایل شرکتی پیشرو در زمینه‌ی ارتباطات از راه دور چین است. موتو G51 همچنین دارای گواهینامه دالبی برای صدا است. ماژول دوربین عقب، حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل، حسگر ۸ مگاپیکسل و حسگر ۲ مگاپیکسل را شامل می‌شود.

قیمت و دسترسی

موتو G51 در نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۴۹۹ یوآن (حدود ۲۳۵ دلار) تنها در چین فروخته می‌شود. هنوز مشخص نست که موتورولا این گوشی را در بازار‌های جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی موتو G51 موتورولا با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات