موتو E40 موتورولا با نمایشگر ال‌سی‌دی ۹۰ هرتز معرفی شد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا از گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی موتو E40 رسما رونمایی کرد. این محصول از یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.
تبلیغات

موتورولا از چند وقت پیش خود را برای رونمایی از چند گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه آماده می‌کند. این محصولات طی هفته‌های آینده رسما معرفی خواهند شد. برند تحت مالکیت لنوو اکنون جدیدترین مدل سری E را با نام موتو E40 معرفی کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، مشخصات موتو E40 نسبت به موتو E20 کمی ارتقاء یافته است. این محصول از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح تصویر +HD بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی در پانچ‌هول آن جای گرفته است.

موتورولا moto e40

این دستگاه به پردازنده‌ی Unisoc T700 مجهز شده است و از چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. موتو E40 فقط با حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که بنا به اعلام موتورولا، با هر بار شارژ می‌تواند تا دو روز کاری دوام بیاورد. این گوشی از طریق درگاه یو‌اس‌بی سی شارژ می‌شود.

موتو E40 به سه دوربین پشتی با چینش عمودی مجهز شده است. لنز اصلی این دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در کنار آن، یک لنز دو مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت این محصول در بدنه‌ی پشتی آن قرار گرفته که روی آن برند Moto درج شده است.

دوربین سلفی موتو E40 هشت مگاپیکسل است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض، اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند که رابط کاربری اختصاصی موتورولا موسوم به MyUX روی آن قرار گرفته است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند در دسترس نیست. این محصول از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۴۰۰) در بازار هند عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های ترکیبی خاکستری-کربنی یا صورتی-خاکستری خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومیت در مورد گوشی موتو E40 موتورولا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات