تصاویر واقعی هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو در فضای مجازی قرار گرفت

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از نوا ۹ و نوا ۹ پرو هواوی در فضای مجازی قرار گرفته است که ما را با طراحی ظاهری پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی آن‌ها آشنا می‌سازند.
تبلیغات

انتظار می‌رود سری نوا ۹ هواوی در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۳۱ شهریور) معرفی شوند؛ گوشی‌های هوشمندی که مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده دارند و انتظار می‌رود با قیمت اقتصادی ابتدا روانه‌ی بازار چین و سپس به بازار کشورهای دیگر راه یابند. سری نوا ۹ شامل دو مدل خواهد بود که نوا ۹ و نوا ۹ پرو نام دارند.

GizmoChina در گزارشی آورده که تصاویر واقعی این محصولات هواوی در فضای مجازی قرار گرفته است. در تصاویر می‌توان طراحی ظاهری پنل پشتی سری نوا ۹ را مشاهده کرد. با دقت بیشتر در تصاویر مشخص می‌شود که هواوی برای این گوشی‌های هوشمند از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است که البته نوع حسگر آن مشخص نیست.

هر دو محصول هواوی دارای ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود خواهند بود که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل دیگری برای تشخیص عمق تصویر.

طراحی ماژول دوربین به‌صورت دوال رینگ خواهد بود؛ به صورتی که دوربین اصلی در حلقه‌ی اول و سه دوربین دیگر در حلقه‌ی دوم به همراه فلش LED قرار می‌گیرند.

در گزارش دیگری گفته شده که نوا ۹ با شماره مدل RTE-AL00 توانسته است گواهی TENAA را دریافت کند. از مشخصات نوا ۹ می‌توان به برخورداری از شارژ سریع ۶۶ وات اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد گوشی هوشمند مورد نظر تنها از ارتباطات 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. در طرف دیگر مدل پرو با شماره مدل NAM-AL00 قرار دارد. گویا نوا ۹ پرو نیز تنها از ارتباطات 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و همراه با شارژ ۱۰۰ واتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

طبق گفته‌ها، هر دو مدل سری نوا ۹ به سیستم‌عامل هارمونی ۲.۱ مجهز خواهند بود. از جزئیات دیگر این محصولات هواوی باید گفت در بالای صفحه‌نمایش نوا ۹ حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است و در مورد نوا ۹ پرو شایعاتی وجود دارد که طراحی ظاهری شبیه به آنر ۵۰ پرو خواهد بود. انتظار می‌رود نوا ۹ پرو در چهار رنگ‌ به بازار عرضه شود.

از مشخصات سخت‌افزاری نوا ۹ می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶٫۵۷ اینچی اشاره کرد که پنل OLED دارد و با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، هواوی همچنان قادر به خرید تراشه‌هایی با مودم 5G نیست و به همین علتُ در نوا ۹ از تراشه‌ای به نام اسنپدراگون 778G با مودم 4G استفاده خواهد شد.

نوا ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی خواهد بود که پنل OLED و رزولوشن +FHD دارد. در بالای صفحه‌نمایش، ماژول دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است که یکی از آن‌ها ۳۲ مگاپیکسلی است. نوا ۹ پرو باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت و مانند نسخه‌ی استاندارد از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G با مودم 4G استفاده خواهد کرد.

هر دو محصول هواوی دارای ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی خواهند بود که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل دیگری برای تشخیص عمق تصویر.

نمای پشت نوا 9 پرو هواوی
نمای پشت نوا 9 پرو هواوی

متأسفانه به اطلاعات دیگر سری نوا ۹ اشاره‌ای نشده است. نظر شما کاربران زومیت در مورد این محصولات هواوی چیست و اگر به بازار ایران راه یابند، آیا حاضر به خرید نوا ۹ یا نوا ۹ پرو خواهید شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات