احتمال عرضه جهانی سری P50 در پی انتشار دعوت‌نامه مرموز هواوی

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار دعوت‌نامه مرموزی توسط هواوی، عده‌ای احتمال می‌دهند که این شرکت قصد دارد در تاریخ اعلام‌شده سری P50 را عرضه کند.
تبلیغات

پس از اتفاقاتی که در پی تحریم هواوی توسط دولت آمریکا رخ داد، این شرکت سقوط کرد؛ اما مطمئنا هنوز از آن خارج نشده است. ممکن است خبرهای کمتری از این شرکت در فضای مجازی منتشر شود و دسترسی‌های آن کمتر از گذشته باشد؛ اما هواوی هنوز در حال تلاش است و سعی می‌کند زنده بماند.

به گزارش Androidauthority، برای مثال امروز این شرکت دعوت‌نامه‌ای برای رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند بعدی خود منتشر کرده که البته در آن، درباره محصولی که قرار است معرفی شود نوشته نشده؛ اما کاملا واضح است که شاهد رویداد جهانی سری P50 هواوی خواهیم بود. در دعوت‌نامه مذکور نمای جانبی یک گوشی هوشمند دیده می‌شود.

در ادامه تصویر دعوت‌نامه منتشر شده را مشاهده می‌کنید: 

دعوتنامه هواوی

تا آن‌جایی که اطلاع داریم، هواوی گوشی هوشمند جدیدی در آستین خود ندارد. معمولا در این مرحله از چرخه عرضه محصولات هواوی، یک گوشی از سری میت (Mate) معرفی می‌شود؛ اما تاکنون خبری از گوشی جدیدی در این خط تولید به گوش ما نرسیده است. به‌علاوه، این شرکت هنوز سری هواوی P50 را به‌صورت جهانی عرضه نکرده است، بنابراین دیدن آن در رویداد جهانی مذکور که دعوت‌نامه‌اش منتشر شده کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

هواوی، P50 را تقریبا دو ماه پیش در چین عرضه کرد. طبق معمول، تلفن‌ها دارای سخت‌افزار عالی و سیستم دوربین مطمئن هستند؛ اما به «لطف» تحریم هواوی، هیچ اپ گوگلی در دسترس نیست و این دستگاه با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شود؛ نه اندروید که در بیشتر دستگاه‌های فعلی وجود دارد.

هواوی دیگر در بین پنج تولیدکننده برتر گوشی‌ هوشمند جهان قرار ندارد و باید دید تا چه مدت می‌تواند به این بازی ادامه بدهد و گوشی‌های هوشمند خود را در دنیا به فروش برساند. محصولات این شرکت همیشه در چین مخاطبان خوبی خواهند داشت؛ اما سری P50 می‌تواند آزمایش بزرگی باشد تا ببیند آیا خریداران غربی آماده زندگی بدون گوگل هستند یا ترجیح می‌دهد از گوشی‌های هوشمند دیگری که اندروید دارند استفاده کنند.

به نظر شما همراهان زومیت، هواوی تا چه مدت می‌تواند با این استراتژی پیش برود؟ آیا روزی دوباره این شرکت می‌تواند مانند گذشته از خدمات گوگل و دیگر شرکت‌های آمریکایی استفاده کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات