گوشی رول شدنی Oppo X 2021 در آینده‌ی نزدیک راهی بازار نخواهد شد

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اوپو اعلام کرد گوشی هوشمند Oppo X ۲۰۲۱ که صفحه‌نمایش رول شدنی دارد، در آینده‌ی نزدیک به تولید انبوه نخواهد رسید.
تبلیغات

اوپو چند روز پیش Oppo X ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این گوشی از صفحه‌نمایشی رول شدنی بهره می‌برد؛ صفحه‌نمایشی ۶٫۷ اینچی که می‌شود آن را تا اندازه ۷٫۴ اینچ بزرگ کرد. صفحه‌نمایش این گوشی به دلیل داشتن پنل رول شدنی، داخل گوشی جمع می‌شود. نمایش‌ اولیه Oppo X ۲۰۲۱ واقعا شگفت‌انگیز است و خیلی‌ها را هیجان‌زده کرده. خیلی‌ها اعتقاد داشتند اوپو این گوشی را تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد فعلا این اتفاق رخ نمی‌دهد. اوپو اعلام کرده است که فعلا هیچ‌برنامه‌ای برای تولید انبوه Oppo X ۲۰۲۱ و عرضه آن‌ در بازار ندارد.

اوپو فعلا قصد ندارد این گوشی را تجاری‌سازی کند و Oppo X ۲۰۲۱ ایده‌ای برای محصولات آینده این شرکت خواهد بود. تجاری کردن این محصول نیازمند تحقیقات و توجیه تجاری است و این اقدامات زمان‌بر خواهد بود.

احتمالا اوپو به‌دنبال ساخت یک صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر بادوام‌تر است. Oppo X ۲۰۲۱ از صفحه‌نمایش پلاستیکی استفاده می‌کند که به‌سختی می‌توان دوام آن را افزایش داد. اوپو تنها شرکتی نیست که روی ساخت گوشی با صفحه‌نمایش رول شدنی کار می‌کند و ال‌جی هم در حال ساخت چنین محصولی است که فعلا با نام پروژه B شناخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات