اولین گوشی اوپو با صفحه‌نمایش منعطف معرفی شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اوپو طرح خود برای گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش منعطف و عینک واقعیت افزوده را رونمایی کرد.
تبلیغات

 امروز اوپو در همایشی به‌نام Inno Day محصولات جدیدش را معرفی کرد؛ البته کانسپت‌های این محصولات دید آینده‌ی این شرکت را نشان می‌دهند. اولین طرح این شرکت برای گوشی اوپو ایکس ۲۰۲۱ بود. این گوشی نتیجه‌ی تحقیق این شرکت روی صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر بوده است.

گوشی جدید اوپو در حالت معمولی صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED را پیش روی کاربران قرار می‌دهد؛ اما می‌توان صفحه‌نمایش را باز کرد و به‌اندازه ۷٫۴ اینچ رسید. اوپو ادعا می‌کند سیستم برق‌رسانی و شاسی و لمینیت صفحه‌ی اختصاصی خود را توسعه داده است تا از دوام دستگاه مطمئن شود. برای آشنایی بیشتر با ساختار صفحه‌نمایش این گوشی، تصویر پایین را مشاهده کنید:

گوشی تاشدنی اوپو

درادامه، بد نیست به پشت گوشی در زمان باز و بسته شدن صفحه‌نمایش نگاهی بیندازید:

گوشی اوپو با صفحه نمایش انعطاف ‌پذیر

اوپو اولین شرکتی نیست که این ایده را اجرایی کرده است؛ چراکه TCL هم اوایل سال ۲۰۲۰ چنین ایده‌ای را رونمایی کرده بود. البته ایده‌ی TCL کاربردی نبود؛ اما اوپو تجربه‌ی بیشتری در ساخت گوشی دارد و دسترسی این شرکت به منابع پیشرفته هم بیشتر است. درادامه، می‌توانید مراحل استفاده از گوشی جدید اوپو را ملاحظه کنید.

صفحه نمایش انعطاف‌پذیر گوشی اوپو
گوشی Oppo با صفحه نمایش انعطاف ‌پذیر

یکی دیگر از محصولات جدید اوپو عینک واقعیت افزوده یا AR Glass ۲۰۲۱ است، جدیدترین محصول اوپو در حوزه‌ی واقعیت افزوده و گجت‌های پوشدنی. این شرکت اعلام کرد که عینک جدید آن‌ها ۷۵ درصد از مدل قبلی سبک‌تر است و از اپتیکال‌های  ۰/۷۱ اینچی OLED از نوع Birdbath بهره می‌برد.

عینک واقعیت افزوده اوپو

این عینک از دوربین‌های استریو با لنز چشم‌ماهی و حسگر مدت پرواز و دوربین RGB بهره می‌برد و به‌واسطه کابل USB-C به گوشی Find X2 Pro هم متصل می‌شود. هنوز مشخص نیست که این محصولات اوپو کِی راهی بازار می‌شوند. درحال‌حاضر، اوپو محصولاتی را به‌نمایش گذاشته است که کسی نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند. البته سال گذشته در مراسم Inno Day، این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را هم معرفی کرد که با شارژ سریع ۳۰ واتی راهی بازار شد. در‌پایان، می‌توانید ویدئویی از گوشی تاشدنی این شرکت را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات