گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهتری خواهد داشت

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی‌ماه (۱۴ ژانویه) معرفی کند و تا این لحظه، اطلاعات مختلفی از این گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر شده‌اند. در جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، به دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا اشاره می‎‌شود. بر اساس ‌این اطلاعات غیررسمی، حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گلکسی اس ۲۱ اولترا در نظر گرفته شده اما حسگر ToF در این گوشی به کار نرفته است.

این اطلاعات توسط حساب توییتری با نام کاربری Ice Universe منتشر شده است. به ادعای این کاربر، حسگر دوربین گلکسی اس ۲۱ همان مقدار پیکسل مدل قبلی را دارد؛ اما مدل آن به ISOCELL HM3 ارتقا پیدا کرده است. در گلکسی اس ۲۰ اولترا از حسگر HM1 استفاده شده بود. گفته می‌شود حسگر جدید گلکسی اس ۲۱ اولترا نزدیک به ۱۲ درصد حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد که باعث می‌شود تصاویر جزئیات بهتری داشته باشند و سرعت عکاسی در شب بیشتر شود.

جای خالی حسگر ToF گلکسی اس ۲۱ اولترا را فوکوس خودکار لیزری گرفته است که این اقدام یک پس‌رفت به‌حساب می‌آید؛ اما سامسونگ از آن در گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم استفاده کرده است. البته به این موضوع هم اشاره می‌شود که حسگر ToF گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا چیز خاصی برای ارائه ندارد و احتمالا نبود آن در گوشی‌ جدید احساس نمی‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات