آیا گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر و هدفون عرضه خواهد شد؟

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات، گلکسی اس ۲۱ یا گلکسی اس ۳۰ هم مانند آیفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

شرکت اپل مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ را بدون هدفون و شارژر راهی بازار می‌کند؛ حرکتی که حاشیه‌های زیادی برای این شرکت ایجاد کرده است. در جعبه آیفون ۱۲ فقط گوشی و کابل لایتنینگ قرار گرفته است.به‌گفته‌ی اپل، حذف شارژر و هدفون برای کاهش تولید پلاستیک و محافظت از محیط‌ زیست بوده است؛ البته حذف شارژر باعث شده جعبه آیفون به‌شدت کوچک شود.

حذف شارژر از بسته‌بندی آیفون ۱۲ باعث شد بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی واکنش‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی از خود نشان دهند. در آن زمان سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی خود تصویری از شارژر گوشی را منتشر کرد.

حالا شایعات به موضوع دیگری اشاره می‌کنند و احتمال دارد گلکسی اس ۲۱ هم بدون شارژر و هدفون راهی بازار شود. برخی از خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی به این موضوع اشاره کرده‌اند که احتمال دارد سامسونگ هدفون و شارژر را از جعبه گلکسی اس ۲۱ یا گلکسی اس ۳۰ حذف کند. البته برخی دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند که سامسونگ احتمالاً فقط هدفون را از جعبه گوشی حذف می‌کند.

سامسونگ در حال ‌حاضر شارژرهای سریع را به‌صورت جداگانه می‌فروشد و کاربران برای اینکه بتوانند گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنند، باید شارژر ۴۵ واتی را جداگانه بخرند. شارژر گوشی‌های جدید سامسونگ ۲۵ واتی است و این احتمال وجود دارد که در صورت حذف هدفون از جعبه این گوشی‌ها، همچنان شارژر سریع‌ تر جداگانه فروخته شود.

موضوع جالب‌تر اینجا است که گوشی گلکسی نوت ۲۰ در کشور آمریکا بدون هدفون عرضه می‌شود. البته مشتری‌ها می‌توانند هدفون AKG گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ را به‌رایگان از سامسونگ دریافت کنند؛ اما باید به نزدیک‌ترین مرکز خدمات مشتریان سامسونک مراجعه کنند. تعداد زیادی از خریداران این گوشی از هدفون صرف‌نظر می‌کنند، درحالی‌که می‌دانند هدفون رایگان عرضه می‌شود.

بااین‌حال هنوز مشخص نیست سامسونگ چه لوازمی را از جعبه گلکسی اس ۲۱ یا گلکسی ۳۰ حذف می‌کند. آیا سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که پس از اپل، هدفون و شارژر را از گوشی‌های خود حذف می‌کند؟ آیا سامسونگ با توجه‌ به واکنشی که نسبت به اپل برای حذف شارژ از جعبه گوشی‌های آیفون ۱۲ داشت، این کار را با گوشی‌های خود انجام می‌دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات