ویدئوهای کالبدشکافی آیفون SE 2020 از شباهت آن به آیفون 8 خبر می‌دهند

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در ویدیوهای منتشرشده از کالبدشکافی آیفون SE 2020 می‌توان شباهت سخت‌افزار آن با آیفون ۸ را مشاهده کرد.
تبلیغات

چندی پیش شرکت اپل از جدیدترین گوشی هوشمند سری آیفون به‌نام آیفون SE 2020 رونمایی کرد که در کنار مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبول از برچسب قیمتی رقابتی برخوردار بود. آنچه نظر کاربران و رسانه‌ها را پس از رونمایی گوشی آیفون SE 2020 به خود جلب کرد، شباهت ظاهری و تاحدودی سخت‌افزاری آن به آیفون ۸ بود.

هردو گوشی هوشمند از نمایشگری ۴/۷ اینچی استفاده می‌کنند؛ اما برخورداری از نمایشگری با ابعاد مشابه، تنها شباهت میان آیفون ۸ و آیفون SE 2020 نیست. به‌لطف ویدیوهایی که از کالبدشکافی آیفون جدید اپل منتشر شده است، می‌توان شباهت‌ها و تفاوت‌های سخت‌افزاری موجود میان دو محصول اپل را بهتر درک کرد.

در ویدیوی اول که توسط کاربری به‌نام ریکو سروا در حساب اینستاگرام وی منتشر شده است، می‌توان فرایند کالبدشکافی مو‌به‌موی آیفون SE 2020 را مشاهده کرد که شباهت بسیار قطعات درون گوشی هوشمند به قطعات استفاده‌شده در آیفون ۸ را نشان می‌دهد؛ البته با تفاوتی بزرگ، یعنی تراشه A13 که در قلب آیفون جدید جای گرفته است.

در ویدئو حتی مراحلی از تعویض قطعات دو گوشی هوشمند آیفون ۸ و آیفون SE 2020 به نمایش گذاشته می‌شود. با این حساب اگر قطعه‌ای از آیفون جدید خراب شد، احتمال امکان تعویض آن با قطعات مناسب آیفون ۸ بسیار بالا است؛ برای مثال امکان تعویض قطعات نمایشگر LCD وجود دارد؛ اما قطعات به‌کاررفته در دوربین اصلی آیفون ۸ در آیفون SE 2020 قابل استفاده نیست.

دانلود از آپارات

در ادامه ویدیوی دیگری نیز به نمایش گذاشته شده است که می‌توانید از تماشای آن نیز لذت ببرید.

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات