رنگ‌بندی و ظرفیت ذخیره‌سازی هواوی نوا 6 فاش شد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
خرده‌فروشی چینی VMall با ایجاد صفحه‌ای برای هواوی نوا ۶ در سایت خود، رنگ‌ها و مقدار حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی آن را فاش کرد.
تبلیغات

گوشی هواوی نوا ۶ که آخر هفته معرفی می‌شود در سایت VMall (خرده‌فروشی آنلاین که محصولات هواوی را می‌فروشد) در چهار رنگ و دو نسخه‌ی ذخیره‌سازی فهرست شد. نسخه‌های ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هستند.

گوشی هواوی نوا ۶ در نسخه‌های 4G و 5G عرضه می‌شود؛ اما طبق فهرست نسخه‌ی 4G فقط با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، آبی و آبی – ارغوانی عرضه می‌شود. از طرف دیگر، مدل 5G در هر دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و در رنگ قرمز نیز موجود خواهد بود.

هواوی نوا 6
هواوی نوا 6

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

فهرست VMall اطلاعاتی از مشخصات نوا ۶ ارائه نکرده؛ اما تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری در بالا و دو دکمه‌ی صدا و پاور که حسگر اثر انگشت درون آن قرار دارد، در سمت راست است.

علاوه بر این، رندرهای جدید متن پشت کنار دوربین که نوشته‌ی «AI Camera | OIS Tele» همراه آن است را نشان می‌دهند؛ این متن نشان می‌دهد که دوربین گوشی دارای هوش مصنوعی و دوربین تله‌فوتو با لرزش‌گیر اپتیکال است.

هواوی نوا 6
هواوی نوا 6

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

هواوی هنوز مشخصات کامل نوا ۶ را به‌طور رسمی اعلام نکرده؛ اما تائید کرده که این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در جلو است. گفته می‌شود که برخی مشخصات نوا ۶ چند روز پیش دیده شده و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی، تراشه‌ی کرین ۹۹۰ و اندروید ۱۰ از جمله‌ی آن‌ها هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات