احتمال معرفی هواوی nova 6 SE به‌همراه نوا 6 طی هفته آینده

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
افشاکننده‌ی توییتری Slashleaks، اطلاعات جدیدی فاش کرده که نشان از احتمال معرفی گوشی میان‌رده‌ی هواوی نوا 6 SE در کنار گوشی پرچم‌دار نوا ۶ دارد.
تبلیغات

ماه گذشته شایعات و تیزرهای زیادی برای هواوی نوا ۶ و همتای 5G آن که قرار است ۵ دسامبر (۴ آذر) معرفی شوند به بیرون درز کرد. اطلاعات جدیدی توسط افشاکننده‌ی معروف، Slashleaks درز کرده که می‌گویند، هواوی قصد دارد نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ای از گوشی نوا ۶ با نام نوا 6 SE معرفی کند.

طراحی این گوشی هواوی شباهت زیادی به نوا 5z دارد که ماه گذشته با صفحه‌نمایش حفره‌دار و چینش دوربین چهارگانه معرفی شد. پوستر فاش شده نشان می‌دهد که نوا6 SE صفحه‌نمایش و چینش دوربین مشابهی دارد؛ اما دوربین‌ها به بالا سمت چپ گوشی منتقل شده‌اند.

پوستر هواوی نوا 6 se

صفحه‌نمایش گوشی به‌احتمال‌زیاد همان IPS LCD می‌ماند؛ زیرا نوا 6 SE در گروه گوشی‌های میان‌رده قرار دارد. حسگر اثر انگشت در بخش سمت راست گوشی در زیر دکمه تنظیم صدا جای دارد که به‌عنوان دکمه‌ی پاور نیز عمل می‌کند.

پوستر هواوی نوا 6 se

پوستر دوم نیز نشان می‌دهد که دستگاه از تراشه‌ی کرین ۸۱۰ بهره برده و از شارژ ۴۰ واتی سوپر شارژ هواوی پشتیبانی می‌کند. این‌ها تمام اطلاعاتی است که از این گوشی در دست داریم؛ اما با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، باید منتظر تیزرها و اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات