مشخصات سامسونگ گلکسی A51 در گیگ بنچ دیده شد

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
مشخصاتی از یک گوشی جدید با شماره مدل SM-A515F در گیگ‌بنج دیده شده که به‌نظر می‌رسد متعلق به نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ، یعنی گلکسی A51 باشد.
تبلیغات

سامسونگ گوشی گلکسی A50 را فوریه‌ی امسال (بهمن ۱۳۹۷) معرفی کرد و نسخه‌ی قوی‌تر این گوشی یعنی گلکسی A50s را به‌دنبال آن در ماه آگوست (مرداد) رونمایی کرد. شایعات می‌گویند که این غول فناوری کره جنوبی نسل جدید گوشی‌های سری A را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد. گوشی جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-A515F در بنچمارک گیگ‌بنچ دیده‌شده که گفته می‌شود گوشی مورد انتظار گلکسی A51 است. طبق معمول، این فهرست مشخصات فنی گوشی هوشمند مذکور را فاش کرده است.

مشخصات گلکسی A51

فهرست گیگ‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده خواهد کرد که در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۲۳ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۱۱۸۵ را کسب کرده است. فرکانس پایه‌ی این پردازنده ۱/۷۴ گیگاهرتز با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است. گوشی یادشده با اندروید ۱۰ و آخرین نسخه‌ی رابط کاربری شخصی سامسونگ یعنی OneUI 2.0 عرضه خواهد شد؛ این مسئله نشان می‌دهد که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری A به جدیدترین نسخه‌ی اندروید مجهز خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط:

اگزینوس ۹۶۱۱ پردازنده‌ای نسبتا جدیدی است که ماه پیش معرفی شد. این پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری نسخه‌ی پیشرفته‌ی تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۰ است که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس۲/۳ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱/۷ گیگاهرتزی نیرو می‌گیرد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) آن از نوع Mali-G72 است. گوشی‌های گلکسی A50s و گلکسی M30s هر دو از اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کنند.

گزارش‌های قبلی جزئیات کمی از گلکسی A51 را فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود این گوشی با دو حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود. رنگ‌هایی که برای A51 مورد انتظار است شامل نقره‌ای، مشکی و آبی است.

سامسونگ گلکسی ای 50 / Samsung Galaxy A50

گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی و ریل‌می به دوربین‌های چهارگانه مجهز هستند و شایعه شده که گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ نیز از چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض، دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری و حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی در پشت استفاده می‌کند.

در حال حاضر جزئیات دیگر گوشی A51 نامشخص است. باتوجه به معرفی گلکسی A50 در فوریه‌ی امسال، به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید نیز سه‌ماهه‌ی اول سال آینده معرفی شود.

قیمت روز گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات