رندرهای جدیدی از شیائومی می A3 مشاهده شد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهایی از گوشی هوشمند شیائومی می A3 به‌همراه مشخصاتش به‌ اشتراک گذاشته شد. این گوشی قرار است به‌زودی رونمایی شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی می A3 را با طراحی متفاوتی در مقایسه با نسخه‌ی قبلی آن، یعنی می A2 و البته با طراحی نسبتا مشابه با می CC9 به بازار عرضه کند. به‌ نظر می‌رسد دستگاه جدید با بریدگی بالای نمایشگر و دوربین سه‌گانه در پنل پشتی رونمایی شود. جنس بدنه‌ی شیائومی می A2 فلزی بود؛ در حالی که می A3 قرار است با گلس رونمایی شود.

شیائومی می A3

علاوه‌بر‌این، می A2 از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بهره می‌برد؛ ام می A3 فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود. درنتیجه احتمال دارد این گوشی هوشمند با حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر معرفی شود. شیائومی می A2‌ بدون جک هدفون به بازار عرضه شد؛ ولی به‌نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند می A3‌ را با جک هدفون معرفی کنند.

شیائومی می A3

براساس اعلام منبع منتشرکننده‌ی رندرهای جدید گوشی می A3، به‌ نظر می‌رسد این گوشی هوشمند شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ بهره ببرد. این در حالی است که در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود احتمالا این گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ معرفی خواهد شد.

گفتنی است می A3 شیائومی از نمایشگر ۶ اینچی FHD + AMOLED با حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی و در دو نسخه‌ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد که با استفاده از اسلات microSD امکان افزایش حافظه‌ی داخلی دستگاه وجود دارد. این در حالی است که می A2 فاقد چنین ویژگی است.

a3

می A3 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. افزون‌براین، باتری این گوشی ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که با پورت USB-C شارژ می‌شود. همان‌طور‌که پیش‌تر گفته شده بود، گوشی هوشمند جدید چینی‌ها با اندروید وان معرفی خواهد شد.

با وجود آنکه رندرهایی از می A3 به‌ اشتراک گذاشته شده است، هنوز چینی‌ها تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص نکرده‌اند. اگر شیائومی بخواهد روالی که سال گذشته برای گوشی هوشمند قبلی خود در پیش گرفته بود، برای زمان عرضه‌ی این دستگاه نیز در نظر بگیرد، انتظار می‌رود ماه ژوئیه (تیر ماه)‌ باید منتظر رونمایی شیائومی می A3 باشیم.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات