مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت نوکیا 7.1 پیش از رونمایی رسمی مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات، تاریخ عرضه به بازار و قیمت گوشی هوشمند نوکیا ۷.۱ به‌ همراه تصاویری از آن، پیش از معرفی رسمی به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

با آنکه نوکیا ۷.۱ هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌ است؛ آخرین خبرها حکایت از انتشار زودهنگام مشخصات این گوشی هوشمند نوکیا، تاریخ عرضه به بازار و قیمت آن می‌دهد. 

براساس آخرین خبرها، اگر نوکیا در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه، نوکیا ۷.۱ را به‌صورت رسمی رونمایی نکند؛ باید منتظر معرفی آن در رویداد بعدی نوکیا در تاریخ ۱۱ اکتبر برابر با ۱۹ مهرماه باشیم. در نهایت آخرین گزارش‌ها حکایت از این دارد که Nokia 7.1 در یکی از دو تاریخ ذکرشده معرفی می‌شود. با وجودی که این گوشی هوشمند هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده، مشخصات اصلی آن به‌صورت زودهنگام، به‌همراه رندرهایی که این مشخصات را تایید می‌کنند، به‌اشتراک گذاشته شده است. 

نوکیا 7.1
نوکیا 7.1
نوکیا 7.1

با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌‌رسد که باید منتظر رونمایی نوکیا ۷.۱ با بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) باشیم. پیشتر نیز گفته شده بود که نوکیا ۷.۱ و ۷.۱ پلاس دارای بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) خواهند بود. شاید چنین طراحی برای نوکیا ۷ پلاس نیز کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند، روند دریافت تاییدیه‌ی FCC را نیز طی کرده است و می‌تواند به بازارهای کانادا و آمریکا وارد شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، نوکیا ۷.۱ از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی IPS LCD با نسبت ابعاد ۱۹ به ۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ بهره می‌برد. نوکیا ۷.۱ و نوکیا ۷.۱ پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام، به‌علاوه‌ی ظرفیت حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، یا نسخه‌ی با ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برند. هر دو گوشی هوشمند قابلیت اضافه‌شدن ظرفیت حافظه‌ی داخلی با استفاده از microSD را دارند.

در پنل پشتی گوشی‌، ماژول دوربین دوگانه با لنزهای زایس ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. پنل پشتی نوکیا ۷.۱ شیشه‌ای و دور قاب ۸ میلی‌متری آن آلومینیومی است. انتظار می‌رود که نوکیا ۷.۱ در تاریخ ۲۲ اکتبر برابر با ۳۰ مهرماه، با قیمت ۳۴۹ یورو برای نسخه‌ی پایه، و با قیمت ۴۰۰ یورو برای نسخه‌ی با ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، در بازار اروپا عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات