تصاویر Moto Z Play موتورولا فاش شد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش، اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی‌ هوشمند جدید موتورولا با نام Moto Z Play که با نام ورتکس (Vertex) نیز شناخته می‌شود، منتشر شد , و ما نیز در زومیت خبر آن را برای شما منتشر کردیم. امروز تصاویری نیز از این گوشی در وبسایت هندی زائوبا منتشر شده است که با نمونه‌های پیشین کاملا مطابقت دارند.
تبلیغات

مدت‌هاست که کاربران در انتظار رونمایی از گوشی هوشمند جدید موتورولا با نام موتو زد پلی هستند. چندی پیش اطلاعاتی در مورد مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند لو رفت.

در آن زمان گفته شد این گوشی که با نام ورتکس نیز شناخته می‌شود، در حال تولید انبوه بوده و به زودی آماده‌ی رونمایی و عرضه است. حال امروز تصاویری از این گوشی هوشمند در وبسایت هندی زائوبا که مخصوص رهگیری واردات این کشور است منتشر شده که حرف جدیدی برای گفتن ندارند.

(Moto Z Play (Vertex

اطلاعات دیگری نیز در مورد ویژگی‌های این گوشی فاش شده است. از جمله مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به مجهز بودن آن به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خازنی اشاره کرد. این اسمارت‌فون پیش از این در وبسایت GeekBench ظاهر شده بود.مشخصات این گوشی در تاریخ شانزدهم ژوئن در وبسایت مذکور دیده شد. مطابق اطلاعات GeekBench، موتو زد پلی از یک چیپ اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد که دارای هشت هسته‌ی پردازشی و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶ است. ز دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حضور یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش دو رنگ LED در پشت آن اشاره کرد. موتو زد پلی از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد و دارای یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین نسخه‌ی ششم اندروید یا مارشمالو به عنوان سیستم‌عامل این گوشی انتخاب شده است. ممکن است این گوشی با برچسب لنوو در چین عرضه شود.

ظاهر شدن این گوشی در یک وب سایت هندی، ممکن است نشانه‌ی آمادگی لنوو برای رونمایی از آن در آینده‌ای بسیار نزدیک باشد. مشخصات کامل این گوشی هوشمند در فهرست زیر قابل مشاهده است.

  • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچ فول‌اچ‌دی با پنل سوپر امولد
  • پردازنده: چیپ ۱۴ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ هشت هسته‌ی پردازشی و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶
  • حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم: در دو نسخه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار ۲ گیگابایت رم. قابلیت افزایش حافظه با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی
  • سیستم‌عامل: اندروید ۶.۰ مارشمالو
  • دوربین: دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فلش LED دوگانه، فوکوس خودکار لیزری، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز (PDAF) و لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • ضخامت: ۷ میلیمتر
  • ظرفیت باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • شبکه‌های ارتباطی: GPS، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱، 4G LTE و وای‌فای a/b/g/n ۸۰۲.۱۱ با پشتیبانی از فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز
  • سایر امکانات: حسگر اثر انگشت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات